  • 1. Data: 2011-09-18 15:12:15
    Temat: Moduł I/O sterowany przez internet z AVT
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ma ktoś może schemat do tego urządzenia:
    http://sklep.avt.pl/p/pl/485819/emodul+io+sterowany+
    przez+internet.html
    i zechciałby się ze mną nim podzielić?

    Chcę się upewnić że da się to wykorzystać to ciut
    innych celów niż producent przewiduje ;)

    A może ktoś poleci inne urządzenie z ethernetem
    do sterowania przekaźnikami, mające webbrowser
    i który to sprzęt oprócz ręcznego sterowania dawałby
    możliwość programowania czasów załczenia/wyłączenia
    czyli pracę w sposób autonomiczny bez nadzoru ręcznego
    i umiałby wysłać e-maile w razie rozpoznania zmiany
    stanu wejść cyfrowych lub analogowych?

  • 2. Data: 2011-09-18 15:29:56
    Temat: Re: Moduł I/O sterowany przez internet z AVT
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-18 17:12, Pszemol wrote:
> [...]
    > czyli pracę w sposób autonomiczny bez nadzoru ręcznego
    > i umiałby wysłać e-maile w razie rozpoznania zmiany

    Np. jedna z opcji to dowolny router bazujący na linuxie lub dający się
    przerobić w takowego. Niektóre mają USB, więc można tanio zrobić rs232 a
    potem cokolwiek. Niestety software to rękodzieło. Hardware powinieneś
    dać radę kupić za 100zł.

  • 3. Data: 2011-09-18 16:28:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Np. jedna z opcji to dowolny router bazujący na linuxie
    > lub dający się przerobić w takowego. Niektóre mają USB,
    > więc można tanio zrobić rs232 a potem cokolwiek.

    ...a potem jakiś ciekawski wyciągnie wtyczkę USB żeby
    sprawdzić co się stanie i będzie narzekał, że mu coś
    się pali. Port rs-232 jest właściwie w każdym routerze,
    tyle że w środku, w postaci złącza.

    Jarek

    --
    Czy jak stanę na szynach i chwycę się drutów to pojadę jak tramwaj?

  • 4. Data: 2011-09-18 17:15:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-18 18:28, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Port rs-232 jest właściwie w każdym routerze,
    > tyle że w środku, w postaci złącza.

    To żadko kiedy jest RS232. To zazwyczaj UART. W dodatku wypluwający
    wszelakie komunikaty wyrzucane z kernela, nawet podczas pracy.
    Niekoniecznie do sensowne rozwiązanie.

  • 5. Data: 2011-09-18 17:49:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 18.09.2011 19:15, Sebastian Biały pisze:

    > To żadko kiedy jest RS232. To zazwyczaj UART. W dodatku wypluwający
    > wszelakie komunikaty wyrzucane z kernela, nawet podczas pracy.
    > Niekoniecznie do sensowne rozwiązanie.
    Przecież to zależy od konfiguracji. Na pandaboard musiałem trochę
    podłubać, żeby właśnie dostać na konsoli szeregowej zarówno komunikaty
    kernela jak i możliwość logowania się.

    Michoo

  • 6. Data: 2011-09-18 18:59:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > czyli pracę w sposób autonomiczny bez nadzoru ręcznego
    > i umiałby wysłać e-maile w razie rozpoznania zmiany

    A ma ktoś może ten zestaw z AVT?
    Czy udostępnione są źródła software?

  • 7. Data: 2011-09-19 06:56:33
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 19:49, Michoo pisze:

    > Przecież to zależy od konfiguracji. Na pandaboard musiałem trochę
    > podłubać, żeby właśnie dostać na konsoli szeregowej zarówno komunikaty
    > kernela jak i możliwość logowania się.

    Pochwal się gdzie kupowałeś tą pandę i ile zapłaciłeś.

  • 8. Data: 2011-09-19 07:03:16
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/19/2011 02:56 AM, Zbych wrote:

    > Pochwal się gdzie kupowałeś tą pandę i ile zapłaciłeś.

    Jest na Digikey. Pokazują że mają 0 na stanie, ale nie należy się tym
    przejmować i można zamawiać. Podobnie z Beagleboard.

    pzdr.
    j.

  • 9. Data: 2011-09-19 07:11:59
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 09:03, Jacek Radzikowski pisze:

    > Jest na Digikey. Pokazują że mają 0 na stanie, ale nie należy się tym
    > przejmować i można zamawiać. Podobnie z Beagleboard.

    Wiem, ale zastanawiam się czy nie da się kupić w europie (bez p@$% z
    cłem i z tańszą wysyłką).

  • 10. Data: 2011-09-19 07:14:42
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/19/2011 03:11 AM, Zbych wrote:

    > Wiem, ale zastanawiam się czy nie da się kupić w europie (bez p@$% z
    > cłem i z tańszą wysyłką).

    Z cłem nie wiem jak sobie poradzić, ale jak dodasz kilka drobiazgów do
    zamówienia to załapiesz się na darmową przesyłkę.

    j.