eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCB - jaki jest czas przelaczania się na nadawanie i z powrotemCB - jaki jest czas przelaczania się na nadawanie i z powrotem
  • Data: 2009-04-05 19:00:45
    Temat: CB - jaki jest czas przelaczania się na nadawanie i z powrotem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jest najtańsze badziewne CB "z hipermarketu". Pytanie brzmi: jakich
    czasow pomiedzy pojawieniem sie impulsu przełaczenia na nadawanie do
    momentu pojawienia sie nosnej na wyjściu mogę oczekiwać? Podobnie z
    powrotem: jakie czasy spodziewam się po zwolnieniu impulsu nadawania aby
    nośna zniknęła i odbiornik wrocił do stanu odbioru? Wiem, ze to pytanie
    do wróżki, ale chodzi o oszacowanie z grubsza, czy to jest raczej 1s czy
    może 10ms.

    Mam do przeslania kilkanascie bitow w sposob awaryjny. Warunki dzialania
    partyzanckie, brak cywilizacji, brak innych metod komunikacji. Chciałbym
    odkurzyć cos jak baycom ale nie wiem jak zrealizowana jest w tej chwili
    w tanich radiach logika przełączania i nie wiem jak oszacować czas
    przełączania radia. Ma ktos może jakieś doswiadczenie, choćby typu
    "niezauważalnie szybko"?