  • 1. Data: 2009-08-20 17:36:50
    Temat: [C] power shot SX200 - flash
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy tylko mi sie wydaje, czy ten flash zawsze wyskakuje po
    uruchomieniu aparatu? czy jest sposob zeby zmusic parat by nie
    otwieral go po wlaczeniu? <rs>

  • 2. Data: 2009-08-20 19:40:19
    Temat: Re: [C] power shot SX200 - flash
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    rs pisze:
    > czy tylko mi sie wydaje, czy ten flash zawsze wyskakuje po
    > uruchomieniu aparatu? czy jest sposob zeby zmusic parat by nie
    > otwieral go po wlaczeniu? <rs>

    Może masz ustawione wymuszanie pracy flasha? Przełącz na auto, albo na
    przekreśloną błyskawicę w kółeczku.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-08-20 19:47:41
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 20 Aug 2009 21:40:19 +0200, "Paweł W."

    >Może masz ustawione wymuszanie pracy flasha? Przełącz na auto, albo na
    >przekreśloną błyskawicę w kółeczku.

    dzieki za odpowiedz, ale nawet jesli jego uzycie jest wylaczone w
    softwarze i tak po wlaczeniu aparatu, flash wyskakuje. <rs>

  • 4. Data: 2009-08-20 20:27:30
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może masz ustawione wymuszanie pracy flasha? Przełącz na auto, albo na
    > przekreśloną błyskawicę w kółeczku.

    Wystarczy poczytać pierwsze z brzegu opinie o tym aparaciku, choćby na tej
    grupie :) Ten typ tak ma.

    --
    Orka

  • 5. Data: 2009-08-20 20:33:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 20 Aug 2009 22:27:30 +0200, "Orka" <o...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Wystarczy poczytać pierwsze z brzegu opinie o tym aparaciku, choćby na tej
    >grupie :) Ten typ tak ma.

    troche to durne rozwiazanie, jesli to prawda. szczegolnie, ze
    konstrukcja tego flasha jest dosc delikatna. <rs>