  • 11. Data: 2007-04-17 05:11:07
    Temat: Re: C.d. Gminny Internet itd.
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Sied@r napisał(a):

    > http://biznes.onet.pl/0,1520129,wiadomosci.html
    >
    > ci TP=FT potrafi sie ustawic jakby nie patrzec.
    >
    > Jak zwykle kto inny zaplaci a kto inny bedzie beneficjentem.
    >
    > D.

    Coś takiego szykuje się też w łódzkim... projekt pisany pod &tp.

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 12. Data: 2007-04-17 06:21:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Coś takiego szykuje się też w łódzkim... projekt pisany pod &tp.

    przypuszczam że jest jeszcze lepiej... zapewne TP pisała ten projekt...
    Oni robią takie propozycje urzędom miast itd... zrobimy wam projekt itd, a
    potem
    w jakiś sposób zostanie to przekazane TP.

    Marcin

  • 13. Data: 2007-04-17 08:18:18
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    futszaK napisał(a):

    > ponieważ żyjemy w IV RP, NALEŻY powołać komisje na której czele chętnie
    > stane, której celem będzie sprawdzenie czy aby celowe było podpisanie
    > umowy z będącą w rękach francuzkich firmą a nie na przykład z CyfroNetem

    Az napisalem maila do Marszalka z zapytaniem czy byl przetarg czy tez TP
    zostala wybrana "bo tak" :)
    To w koncu "moj" Marszalek wiec musi odpisac :)

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 14. Data: 2007-04-17 08:35:35
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    > potem
    > w jakiś sposób zostanie to przekazane TP.

    Na przykład coś w ten deseń:
    http://itbiznes.pl/art25958.html

    No może nie żeby od razu przekazać, ale wyłączność na dzierżawę,
    promocyjne stawki itd itp

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-04-17 11:28:20
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Jarek Pudelko napisał(a):

    > Az napisalem maila do Marszalka z zapytaniem czy byl przetarg czy tez TP
    > zostala wybrana "bo tak" :)
    > To w koncu "moj" Marszalek wiec musi odpisac :)

    Oto odpowiedz:

    Aleksander Konopek wrote:

    Oczywiście, projekt będzie realizowany w pełnej zgodzie z Prawem
    Zamówień Publicznych przez województwo Małopolskie. Porozumienie ma na
    celu uniknięcie dublowania inwestycji w broadband i stosowania
    rozwiązań, które nie pozwolą na połączenie zbudowanej sieci z siecią
    szkieletową TPSA oraz innych operatorów. Po zbudowaniu infrastruktury
    dostęp do niej nie będzie ograniczany dla innych operatorów.

    Pozdrawiam

    Aleksander Konopek

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 16. Data: 2007-04-17 13:31:03
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 17 Apr 2007 13:28:20 +0200, Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    > szkieletową TPSA oraz innych operatorów. Po zbudowaniu infrastruktury
    > dostęp do niej nie będzie ograniczany dla innych operatorów.

    jak się nie łączy z siecią innych operatorów to do czego ma służyć ?
    jak nie będzie dublować z sieciami innych i nie będzie się z innymi
    łączyć to gdzie ta sieć będzie zbudowana ?
    w buszu ?

    albo ja czegoś nie rozumiem, albo ten co pisał nie wie o czym pisze :/

    --
    futszaK
    0601061867

  • 17. Data: 2007-11-18 19:43:53