  • 31. Data: 2014-07-02 20:51:05
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, July 2, 2014, 8:20:02 PM, you wrote:

    > Omskło mi się - do właściciela przewożonego pojazdu.

    Na jakiej podstawie prawnej? Ten pojazd nie był w ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2014-07-02 21:17:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na jakiej podstawie prawnej? Ten pojazd nie był w ruchu.

    Podaj podstawię, że musiał być, aby można się było pytać.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2014-07-02 21:18:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Musi istnieć zapis prawa, który pozwala pytać.

    Tocząca się sprawa o wykroczenie taką podstawą być nie może?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2014-07-02 21:29:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 21:17:26 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Podaj podstawię, że musiał być, aby można się było pytać.

    to urząd ma mieć podstawę do pytania. SM nie ma żadnej władzy i uprawnień
    do kontroli ładunku.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2014-07-02 22:09:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, July 2, 2014, 9:17:26 PM, you wrote:

    > Podaj podstawię, że musiał być, aby można się było pytać.

    Ale to urzędas ma podać podstawę prawną swojego działania. Może żądać
    w odniesieniu do pojazdu w ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-07-02 22:09:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, July 2, 2014, 9:18:21 PM, you wrote:

    > Tocząca się sprawa o wykroczenie taką podstawą być nie może?

    Pogadaj z prawnikami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-07-03 00:48:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 18:59, NetiaAbonent pisze:
    > Otóż ... przepis mówi o wskazaniu komu się powierzyło do kierowania.

    Nie tylko.

    > Jak
    > się komuś powierzyło do przewiezienia na lawecie to żądanie jest bezprawne.

    Albowiem ponieważ? Wskaż przepis.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2014-07-03 00:48:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale to urzędas ma podać podstawę prawną swojego działania.

    Z pewnością można znaleźć podstawę do takiego pytania w związku z
    prowadzoną sprawą o wykroczenie.

    > Może żądać
    > w odniesieniu do pojazdu w ruchu.

    Przepis?

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2014-07-03 00:49:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pogadaj z prawnikami.

    Twierdzisz że nie. Myślałem, że masz jakieś wsparcie.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2014-07-03 01:04:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Thursday, July 3, 2014, 12:49:16 AM, you wrote:

    > Twierdzisz że nie. Myślałem, że masz jakieś wsparcie.

    Ja nie muszę mieć wsparcia - urzedas musi je mieć.

    --
    Best regards,
    RoMan