  • 11. Data: 2010-06-13 16:31:31
    Temat: Re: Budżetowy NAS
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 16:52:04 +0200, zenek napisał(a):

    > Do qrwy nedzy nauczcie sie jezyka polskiego jak nie potraficie operowac
    > angielskim.
    >
    > Powinno byc napisane nisko budzetowy jesli juz.
    >
    > Budget to w tlumaczenia zasob srodkow przeznaczonych na jakis cel

    A Ty jakiego jezyka/jezykow uzywales od tej odpowiedzi?

  • 12. Data: 2010-06-17 11:48:34
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-06-13 18:23:40 niejaki Adam 'Adak' Kępiński napisał:
    > Nie uzywalem NAS200, ale kiedy interesowalem sie tematem to ten sprzet
    > uchodzil za wolny (kilka MB/s) i bardzo goracy.
    > Cos sie zmienilo?

    jest to cześciowo prawda - transfer ma ~4MB/s (no ale ma tylko 100MBit)
    co do głośności - dyski słychać - wiatraczka (przynajmniej u mnie) nie
    bardzo - z gorącem też bym nie przesadzał - aczkolwiek lepiej go niczym nie
    przykrywac
    u mnie w domu stoi u dzieci w pokoju na szafie, szumi sobie jak to nas -
    nie przeszkadza w codziennych czynnościach a w nocy wręcz pomaga usnąć
    - sprawdzałem ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl