  • 1. Data: 2011-07-13 16:15:04
    Temat: orange ekstra numer a roaming
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Witam, korzystam z uslugi orange ekstra numer (drugi tymczasowy numer na tej
    samej karcie sim). Za kilka dni wyjezdzam za granice.
    1) Czy ekstra numer bedzie dzialal w roamingu? (oczywiscie po doladowaniu
    konta)
    2) Czy da sie przed wyjazdem przekierowac rozmowy z ekstra numeru na inny nr
    w Polsce tak, zeby nie placic za roaming?

  • 2. Data: 2011-07-13 18:00:35
    Temat: Re: orange ekstra numer a roaming
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > 2) Czy da sie przed wyjazdem przekierowac rozmowy z ekstra numeru na inny
    > nr w Polsce tak, zeby nie placic za roaming?

    Po co przed wyjazdem?
    O ile posiadana taryfa dopuszcza natychmiastowe przekierowanie polaczen
    mozna to zrobic nawet bedac na antypodach.
    Oczywiscie wiesz, ze placisz za przekieorwanie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-07-13 20:22:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.07.2011 18:15, kamtzu pisze:

    > Witam, korzystam z uslugi orange ekstra numer (drugi tymczasowy numer na tej
    > samej karcie sim).

    A to w ogóle działa? Nie masz problemów z niedostępnością Twojego
    podstawowego numeru? U mnie było tak:
    - od stycznia do marca/kwietnia - raz na kilka dni mój telefon milknie
    na kilka-kilkanaście godzin: karta SIM nie loguje się do sieci
    - bodajże dopiero w kwietniu zostałem poinformowany, że przyczyną moich
    kłopotów jest... aktywna usługa Ekstra Numer
    - co więcej, "usługę realizuje firma zewnętrzna, nie mamy wpływu na
    stabilność jej działania, monitujemy cały czas o poprawki, ale sam Pan
    widzi, jak to wygląda, więc jeśli Panu bardzo nie zależy na dodatkowym
    numerze, to sugerujemy jego wyłączenie" - to cytat z mojej rozmowy
    powiedzmy "półoficjalnej" z pracownikiem z działu technicznego
    - oczywiście za usługę cały czas opłatę pobierali (i to od wszystkich
    klientów), mimo że wiedzieli, że są z nią poważne kłopoty
    - reklamowałem (zwrócili kasę za usługę i dali rekompensatę), pozbyłem
    się dodatkowego numeru
    - w maju na kilka dni potrzebowałem znów numeru tymczasowego - zaraz po
    jego uruchomieniu karta SIM zdechła, więc przyzwyczaiłem się do noszenia
    tymczasowo drugiego telefonu z dodatkowym numerem, ale w innej sieci
    - wyleczyłem się na dobre z tej "świetnej" usługi.

    > Za kilka dni wyjezdzam za granice.
    > 1) Czy ekstra numer bedzie dzialal w roamingu? (oczywiscie po doladowaniu
    > konta)

    Z regulaminu ani z cennika nie wynika, by miał nie działać. W
    regulaminie jest odniesienie do "cennika usług w roamingu", więc na 90%
    powinno się udać.

    > 2) Czy da sie przed wyjazdem przekierowac rozmowy z ekstra numeru na inny nr
    > w Polsce tak, zeby nie placic za roaming?

    Ekstra Numer to osobna taryfa pre-paid, a w pre-paid Orange NADAL nie
    można sterować przekierowaniami, więc prawdopodobnie w ogóle nie da się
    przekierować rozmów (gdyby się dało, to nie płaciłbyś za roaming, o ile
    byłoby to przekierowanie wszystkich rozmów).

    Marek

  • 4. Data: 2011-07-14 00:11:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 22:22, MarekM pisze:

> [...]
    > przekierować rozmów (gdyby się dało, to nie płaciłbyś za roaming, o ile
    > byłoby to przekierowanie wszystkich rozmów).

    Ja przekierowywałam na drugi telefon, ale jak zobaczyłam, że za każde
    polączenie przekierowane płacę to skończyłam z tym.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-07-14 14:19:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja przekierowywałam na drugi telefon, ale jak zobaczyłam, że za każde
    > polączenie przekierowane płacę to skończyłam z tym.

    Dobre, dobre. A z dzwonieniem i pisanie SMSow nie skonczylas? Podpowiem - to
    tez kosztuje!

    Spojrz moze kiedys w cennik swojego zakladu energetycznego, moze
    zaprzestaniesz kolejnych kosztownych rzeczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-07-14 19:21:07
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:ivkv31$e94$1@node2.news.atman.pl...
    > A to w ogóle działa? Nie masz problemów z niedostępnością Twojego
    > podstawowego numeru?

    Jestem zdziwiony Twoimi problemami bo u mnie chodzi bezproblemowo od 2-3
    miesiecy. Nie zauwazylem zadnych anomalii. Na jednym telefonie odbieram
    rozmowy z 3 numerow - telefon dual sim, karta sluzbowa, karta prywatna +
    tymczasowy ekstra numer na potrzeby zamieszczonych ogloszen ;)

  • 7. Data: 2011-07-14 19:26:35
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    > Po co przed wyjazdem?
    > O ile posiadana taryfa dopuszcza natychmiastowe przekierowanie polaczen
    > mozna to zrobic nawet bedac na antypodach.

    Mozliwe ze cos pomylilem, ale przypomina mi sie ze dawno dawno temu ktos
    opisywal tu przypadek ze wyjechal za granice a operator kasowal za
    polaczenia przychodzace nawet na poczte glosowa (?) albo wlasnie
    przekierowanie bo tel. zostal wylaczony juz po zarejestrowaniu u obcego opa.

    > Oczywiscie wiesz, ze placisz za przekieorwanie?

    Oczywiscie ale podejrzewam ze i tak wyszloby taniej niz odbieranie w
    roamingu.

  • 8. Data: 2011-07-14 20:55:40
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 14.07.2011 21:21, kamtzu pisze:

> [...]
    > rozmowy z 3 numerow - telefon dual sim, karta sluzbowa, karta prywatna +
    > tymczasowy ekstra numer na potrzeby zamieszczonych ogloszen ;)

    Cóż, akurat jakieś 2 miesiące temu dałem sobie definitywnie spokój z tym
    wynalazkiem, być może właśnie wtedy rozwiązali wszystkie problemy. Inna
    możliwość to taka, że problem dotykał tylko niektórych użytkowników. W
    każdym razie nie byłem sam - nawet na grupie znalazło się kilku takich
    "szczęśliwców".

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2011-07-18 11:10:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 18:15:04 +0200, kamtzu napisał(a):
> [...]
    > 2) Czy da sie przed wyjazdem przekierowac rozmowy z ekstra numeru na inny nr
    > w Polsce tak, zeby nie placic za roaming?

    Moze nie na temat, ale gdy mialem aktywny "ekstra numer" to zdarzaly sie
    bardzo dziwne pady sieci - dotyczace tylko mojego SIMa... Co pare/parenascie
    dni zero zasiegu przez wieeeele godzin, niezaleznie od tego do jakiego
    telefonu wsadzilo sie karte. Z tego co pare osob pisalo, mieli tak samo
    - ktos nawet wymienil karte SIM co tez nie przynioslo efektu.

    Gdy zrezygnowalem z tej uslugi - problem minal jak reka odjal.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2011-07-18 11:12:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:22:24 +0200, MarekM napisał(a):
    > A to w ogóle działa? Nie masz problemów z niedostępnością Twojego
    > podstawowego numeru? U mnie było tak:

    Oo prosze, nawet nie przypuszczalem ze tu ktos o tym napisze :)
    U mnie byly te same jaja, zrezygnowalem z EkstraNumeru (i tak nie byl juz
    potrzebny) i problemy zniknely.

    Fajnie ze sie wreszcie do tego przyznali, niefajnie ze w ogole smia brac za
    to jakiekolwiek oplaty.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944