  • 11. Data: 2011-09-14 10:34:42
    Temat: Re: Brak jednego kanału SAT przez trójnik? Dziwna sprawa.
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Antoni" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jestem w 100% pewien. Trójnik ma 3 wyjścia. Kiedy podłączę do pierwszego
    > są wszystkie kanały które mam dostępne w abonamencie i te standardowe
    > niekodowane. Natomiast gdy podepnę do drugiego od lewej nie mam RTL. Dla

    RTL jako FTA nadawany jest przez operatora niemieckiego na Astrze
    RTL jako retransmisja darmowego programu nadawany jest przez twojego
    operatora na Hotbirdzie

  • 12. Data: 2011-09-14 10:58:46
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > RTL jako FTA nadawany jest przez operatora niemieckiego na Astrze
    > RTL jako retransmisja darmowego programu nadawany jest przez twojego
    > operatora na Hotbirdzie

    Raczej nie
    http://www.lyngsat.com/packages/polsat.html
    Nie prosciej zmienic spliter niz dewagowac?

  • 13. Data: 2011-09-16 06:30:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > RTL jako FTA nadawany jest przez operatora niemieckiego na
    > Astrze
    > RTL jako retransmisja darmowego programu nadawany jest
    > przez twojego operatora na Hotbirdzie

    Sugerujesz że RTL nadawany (czy też retransmitowany) jest
    przez Cyfrę czy inny Polsat? ;-)) Może jeszcze ZDF, ARD i
    parę innych z Astry? Cyfra hobbystycznie, za własne
    pieniądze, uszczęśliwia paru klientów, którym zechce się
    obejrzeć niemiecki kanał raz na rok ;-)