    From: Johnson <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew
    Date: Mon, 12 Sep 2011 10:21:32 -0700 (PDT)

    Kupiłem sobie komputer HP Pavilion dm1-3220ew. Dziś go dostałem i coś
    sknociłem.
    Fabrycznie komputer miał 3 partycje C: z systemem Windows 7 (450 GB),
    D: partycje recovery i E: partycję z programami HO (3 GB).
    Postanowiłem z C wyodrębnić dobie kolejna partycję i przypisać ja do
    litery D. W tym celu zmieniłem literkę partycji recovery z D na R
    (systemowym zarządzeniem dyskami), następnie ścieśniłem partycję C i
    utworzyłem nowy dysk D. Generalnie wszystko działało, z tym że okazało
    się że dyski pozmieniały się na dyski dynamiczne. Jako że dyski
    dynamiczne nie pozwalają na zaszyfrowanie TrueCryptem postanowiłem po
    prostu użyć partycji recovery i przywrócić wszystko do stanu
    fabrycznego.
    Po restarcie, niestety po uruchomieniu reovery zamiast oczekiwanej
    mozliwości pojawia się komunikat o błędnym stracie Windows
    komunikaty wyglądają mniej więcej tak:
    "File: \Boot\BCD
    Status 0x0000225
    Info: An error occured while attemting to read the boot configuration
    data."
    Poza tym sugestia o użyciu dysku instalacyjnego Windows (którego nie
    mam).

    Poza tym komputer działa, to jest startuje i Windows 7 się uruchamia.
    Próbowałem przywrócić partycję recovery na literę D ale to nie
    pomogło. Partycja recovery nadal istnieje. Dodam jeszcze że po
    pierwszej zmianie z litery D na R a przed utworzeniem nowej partycji D
    wszystko recovery działało, bo sprawdziłem.

    I co teraz? Mogę coś zrobić przy przywrócić komputer do stanu
    fabrycznego czy też muszę odesłać go do serwisu ??