  • 21. Data: 2014-05-06 19:32:44
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-06 19:03, Myjk pisze:
    > Tue, 06 May 2014 14:45:46 +0200, anacron

    > Co polecasz? Ja rozumiem podważanie pojedynczego pomiaru bez ponownego
    > próbkowania, ale po co całe to pierdzenie o rekordach guinesa? Zwyczajnie
    > merytorycznie się nie da tylko trzeba koniecznie pod publiczkę?
    >
    > PS ile pomiarów na sekundę robi taki radar?

    jeśli merytorycznie by coś dawało to dawno to urządzenie przestało by
    być używane. Wydaje mi się że tylko zagrywki pod publikę mogą coś dać,
    bo nie rozumiem dlaczego ktoś (sąd) się tymi oszustami jeszcze nie zajął...

    Łukasz

  • 22. Data: 2014-05-06 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mnie też. Twoja. :P

    Która?

    > Zazwyczaj to jest jednak tak, że mandat dostaje się słusznie.

    A ktos to neguje?

    > Tylko
    > niektórzy niestety nie mają jaj żeby się przyznać do tego, że
    > notorycznie łamią przepisy -- z wielu przeróżnych powodów. Więc sobie
    > znajdują wymówki. A to radar źle działa, a to słońce go oślepiło, a to
    > znaku brakowało, a to znak drzewo zasłaniało, etc. :>

    Skoro zazwyczaj jmandat jest słuszny to zdaje się sam przyznajesz, ze sa
    sytuacje w ktorych nie trzeba miec jaj zeby sie przyznawać, bo mandat jest
    niesłuszny...
    Zreszta - wybacz ale moze jednak merytorycznie odniesiesz sie do tego co
    juz sie dowiedzielismy o rapidzie poczynajac od procesu homologacji.
    Moze, skoro tak wszystko wiesz, to wyjasnisz pewne kwestie bo niestety GUM
    nie potrafi tego zrobic... A to w koncu ich homologacja...

    > Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
    > dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P

    Może kalibrowali urządzenie? A moze zmierzyli coś innego?

  • 23. Data: 2014-05-06 23:18:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Mnie też. Twoja. :P
    > Zazwyczaj to jest jednak tak, że mandat dostaje się słusznie.

    To moze "zazwyczaj slusznie" tyczy sie ciebie i na tym poprzestan.

> [...]
    > wymówki.
    > A to radar źle działa, a to słońce go oślepiło, a to znaku brakowało, a to

    Niektorzy byc moze, ale do tego dochodza jeszcze inne aspekty np. walenia w
    ch przez panstwo, ktore dopuszcza do uzyca takie gowno oraz wiara na slowo
    tzw. "strozom prawa"

    > Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
    > dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P

    Te trzy blyski to miales pewnie po niezlej imprezie. Pytanie tylko skad ta
    pewnosc, ze to tobie robiono zdjecia skoro lezales pod stolem ?
    Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia
    drugoplanowa i maja cie w dupie.

  • 24. Data: 2014-05-06 23:46:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 23:18:54 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > pewnosc, ze to tobie robiono zdjecia skoro lezales pod stolem ?
    >
    > Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia

    I dlatego żeby nikt nie mówił że państwo leci w chuja przechodzą z pomiarów
    detalicznych ma hurtowe. Detaliczne oczywiście zostaną. Będą się z suszarkami
    ustawiali na przykład 3 kilometry od miejsca w którym się kończy pomiar odcinkowy.

  • 25. Data: 2014-05-07 18:28:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 6 May 2014 19:18:02 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
    >dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P

    OIDP to Ostrobramska? Mnie dwa razy błysnęło przy c.a. 75-80 km/h.
    Mojemu szefowi błysnął przy... 60 km/h. Czyżby demonów prędkości było
    coraz mniej i szukają jadących bez pasów lub gadających przez komórkę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2014-05-12 01:35:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-06 19:18, Myjk pisze:

> [...]
    > A to radar źle działa, a to słońce go oślepiło, a to znaku brakowało, a to

    Taaa... a potem ogląda się filmik od Emila gdzie widać że zły kont to
    +3, płot w tle + 5, błędy urządzenia +4, błędy twojego licznika +3 i
    wychodzi że zapieprzałeś 70 na 50 chociaż nie...

  • 27. Data: 2014-05-12 08:29:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 May 2014 23:18:54 +0200, Czesław Wiśniak

    > To moze "zazwyczaj slusznie" tyczy sie ciebie i na tym poprzestan.

    Jak dostałem mandat, to słusznie. Jak zostałem zmierzony i sfotografowany
    (czyli wg FR jechałem niezgodnie z przepisami) a gdy faktycznie jechałem
    zgodnie z przepisami, to go NIE DOSTAŁEM -- o czym właśnie piszę poniżej, a
    czego najwyraźniej nie dostrzegłeś, bo ci piana z pyska oczy zalała.

    > Niektorzy byc moze, ale do tego dochodza jeszcze inne aspekty np. walenia w
    > ch przez panstwo, ktore dopuszcza do uzyca takie gowno oraz wiara na slowo
    > tzw. "strozom prawa"

    Tak, znam tę bajkę. Państwo złe, obywatel kryształowo czysty. Akurat ja
    bardziej wierzę w urządzenia (choć wiem, że są zawodne) i "stróżów prawa",
    niż tym "pokrzywdzonym" co są po drugiej stronie i skomlą za każdym razem
    grając niwiniątka. Tak już mam, bo ludzi mentalność dobrze znam.

> [...]
    > pewnosc, ze to tobie robiono zdjecia skoro lezales pod stolem ?
    > Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia

    Standard. Nie wiesz kompletnie nic o sytuacji, a wyrok już wydałeś. Załóż
    sobie obróżkę na szyję, smycz wręcz anacronowi -- będziecie tworzyć ładną
    parkę na niedzielne spacery. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2014-05-12 08:31:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 01:35:54 +0200, PlaMa

    > Taaa... a potem ogląda się filmik od Emila
    > gdzie widać że zły kont to +3, płot w tle
    > + 5, błędy urządzenia +4, błędy twojego licznika
    > +3 i wychodzi że zapieprzałeś 70 na 50 chociaż nie...

    Ta? Pokaż ten filmik, chętnie się zpoznam.

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2014-05-12 08:32:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 May 2014 21:00:42 +0000 (UTC), Budzik

    > A ktos to neguje?

    A nie? Pokaż mi dowód na to, choćby artykule w sprawie i filmiku
    przedstawionym ostatnio przez anacrona, że pomiar był źle wykonany.
    Wszystko to są domysły, założenia, rachunek prawdopodobieństwa -- nawet sam
    autor artykułu o tym wprost pisze. Sprawa nie posiada żadnych dowodów, a
    spekulacje w tej sytuacji opierają się jedynie na wypracowanych wcześniej
    stwierdzeniach o "wadliwości" urządzeń w PEWNYCH warunkach, przy czym
    założenia te są przykłądane do KAŻDEGO przypadku niezależnie jakie warunki
    zaistniały.

> [...]
    > Moze, skoro tak wszystko wiesz, to wyjasnisz pewne kwestie bo niestety GUM
    > nie potrafi tego zrobic... A to w koncu ich homologacja...

    To może w końcu pokażesz mi jakiś przykład ewidentnie źle wlepionego
    mandatu gdzie są na to DOWODY a nie tylko domysły? Urządzenia są obarczone
    błędem, to wiedzą wszyscy i nie trzeba z tym po sądach latać. Ale
    ważniejsze jest, że ludzie też popełniają błędy, ale co gorsza kłamią
    bardziej i częściej niż urządzenia i ludzie, których oskarżają o kłamstwa.
    I to jest główny problem "systemu".

    Aha, anacron milczy, więc może Ty wiesz ile pomiarów na sekundę wykonuje
    taki radar w samochodzie?

    > Może kalibrowali urządzenie? A moze zmierzyli coś innego?

    Wg anacronowskiej teorii FR i policja jest nastawiona na bezpardonowe
    "strzyżenie baranów". Tymczasem, co opisywałem tutaj na grupie jakiś czas
    temu, dostałem fotkę za czerwień na skrzyżowaniu (a nawet dwie).
    Przejeżdżałem 80/80 dostałem fotkę (jak i paru innych w tym dniu, w tym
    jeden osobnik z tej grupy dyskusyjnej). Listów motywacyjnych nie dostałem,
    co podważa teorię o "strzyżeniu baranów", względnie mam wyjątkowe
    szczęście, albo samochód typu stealth niewidzialny dla radarów -- bo tylko
    mnie jak na złość nigdy nie strzygą. No a przecież skoro fotka zrobiona, to
    coś było "źle" i list powinien przyjść (zresztą sam anacron mi wywróżył, że
    skoro błysnęło, to z pewnością przyjdzie bo kąt wiązki odbicia się nie
    zgadzał z rzeczywistością, druta ktoś źle pociągnął itd.). Ale się nie
    doczekałem, choć mam zapisy z rejestratora samochodowego i mógłbym się
    swobodnie pokłócić.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2014-05-12 08:45:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 07 May 2014 18:28:06 +0200, jerzu

    > OIDP to Ostrobramska? Mnie dwa razy błysnęło przy c.a. 75-80 km/h.
    > Mojemu szefowi błysnął przy... 60 km/h. Czyżby demonów prędkości było
    > coraz mniej i szukają jadących bez pasów lub gadających przez komórkę?

    Tak, Ostrobramska, a wcześniej Stanów Zjednoczonych. W przypadku
    Ostrobramskiej w zasadzie dostałem błyski "słusznie", bo przejechałem linię
    warunkową po awaryjnym hamowaniu by uniknąć kolizji (koleś przede mną
    stanął dęba a wcześniej puścił mi "zmyłkę"). Więc wg teorii o strzyżeniu
    baranów powinni mi przysłać -- ale widać albo mam wyjątkowe szczęście, albo
    jednak ktoś myślący tam siedzi.

    --
    Pozdor Myjk