  • 11. Data: 2014-05-06 13:41:45
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 13:31:37 +0200 osobnik zwany Ariusz
    napisał:

    > Jak sięgam pamięcią - zawsze pokazywali mi wyniki pomiaru. Czy to były
    > moje - nie wiem, czy przekroczyłem wtedy prędkość - tak.

    i jesteś pewien, że to było tyle ile jechałeś? Patrzysz kiedyś na drogę
    czy cały czas na prędkościomierz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-05-06 13:43:37
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 13:27:50 +0200, Ariusz napisał(a):

    > Nie twierdzę, że ISKRA to dobry przyrząd pomiarowy, a jedynie
    > stwierdziłem, że ja nie miałem takiego przypadku ale też nie jestem
    > osobą, która co chwilę łapana jest na przekroczeniu prędkości. Za te
    > przewinienia ukarany mandatem byłem kilka razy na przestrzeni 20 lat.

    "Kiedyś było lepiej" ;-)
    Jak się skupię to za prędkość złapali mnie kilka razy i za każdym razem
    zgadzałem się - faktycznie było szybciej niż ograniczenie. Żaden drastic,
    75-80 na 50 to powód do mandatu - ok, mea culpa.

    Nieufoność i negowanie pomiarów prędkości to ostatnie lata. Wg mnie od
    czasu wtłoczenia GITD w robienie zdjęć.

    Ja sam od czasu pierwszej mojej akcji z GITD i próby naciągnięcia na jedną
    z bramek bez zdjęcia "oczytałem sie" dzięki Anacronowi i jego kolegom i
    BACH - ostatni pomiar ISKRĄ to była już próba "wyłudzenia" ciężko
    zarobionych złotówek. Wątek stosowny był na grupie.

    Teraz to już na drogach dzieje się partyzantka, wojna podjazdowa i wyścig
    zbrojeń.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2014-05-06 14:45:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 03:53, anacron pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU

    O Sławek się obudził i nawet czas znalazł

    http://certare.pl/wp/polska-policja-lapie-najszybszy
    -samochod-na-swiecie/

    Polecam.

    --
    anacron
    aba/

  • 14. Data: 2014-05-06 16:47:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > i jesteś pewien, że to było tyle ile jechałeś? Patrzysz kiedyś na drogę
    > czy cały czas na prędkościomierz?

    i czy to byly pomiary dokonywane iskra?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2014-05-06 18:54:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w
    >https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU

    >Radar ustawiony jest na pomiar ciągły. Na początku widzicie pierwszy
    >błąd pomiaru, rower jadący 68km/h. W tej Iskrze jednak blokada
    >pomiaru
    >została ustawiona na 70km/h. Po chwili następuje drugi błąd pomiaru,
    >tym
    >razem 70 przekroczone i kierowca busa którzy przyspieszył według
    >Iskry o
    >24km/h w jedną sekundę zostaje ukarany mandatem i traci uprawnienia.

    A lepszego filmu nie ma ?

    bo jestem sklonny uwierzyc ze bus naprawde jechal 73 jak go Iskra
    wychwycila z daleka.
    Co ta literka P/S znaczy - bo te 50 to nie wyglada na predkosc busika,
    ktorego prawie nie widac.

    J.

  • 16. Data: 2014-05-06 18:56:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" napisał w
> [...]
    >policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    >zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby było inaczej z pewnością nie

    A czesto cie zatrzymuja ?
    Bo jak raz na piec lat, to wcale nie musiala byc Iskra, albo akurat
    moglo jej sie udac ...

    J.

  • 17. Data: 2014-05-06 19:03:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 06 May 2014 14:45:46 +0200, anacron

    > Polecam.

    Co polecasz? Ja rozumiem podważanie pojedynczego pomiaru bez ponownego
    próbkowania, ale po co całe to pierdzenie o rekordach guinesa? Zwyczajnie
    merytorycznie się nie da tylko trzeba koniecznie pod publiczkę?

    PS ile pomiarów na sekundę robi taki radar?

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-05-06 19:15:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 May 2014 18:54:22 +0200, J.F

    > bo te 50 to nie wyglada na predkosc busika,
    > ktorego prawie nie widac.

    To jest pomiar tego w co strzela radar, czyli w tym wypadku jakiegoś
    statycznego obiektu, czyli ostatecznie podaje prędkość radiowozu -- i jakoś
    radar nie wariuje od "wielokrotnych odbić", "zakłóceń
    elektromagnetycznych", etc. Ale oczywiście jak BUS wyjeżdża to mu palma
    odbija, bo ma jeden podstawowy cel -- "ogolić frajera".

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-05-06 19:18:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 May 2014 10:00:44 +0000 (UTC), Budzik

    > Wzruszyła mnie Twoja historia. :)
    >
    > Zwłaszcza stwierdzenie, że *zazwyczaj* wskazania były zgodne.
    > Toż własnie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

    Mnie też. Twoja. :P

    Zazwyczaj to jest jednak tak, że mandat dostaje się słusznie. Tylko
    niektórzy niestety nie mają jaj żeby się przyznać do tego, że notorycznie
    łamią przepisy -- z wielu przeróżnych powodów. Więc sobie znajdują wymówki.
    A to radar źle działa, a to słońce go oślepiło, a to znaku brakowało, a to
    znak drzewo zasłaniało, etc. :>

    Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy błyski, które
    dostałem jadąc przepisowo -- i się jakoś doczekać nie mogę. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2014-05-06 19:20:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 May 2014 19:15:13 +0200, Myjk

    > Ale oczywiście jak BUS wyjeżdża to mu palma odbija

    Aha, zapomniałem nadmienić, że to
    na pewno wina tego wyboju na drodze.

    --
    Pozdor Myjk