  • 51. Data: 2014-05-12 21:45:34
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Tak, Ostrobramska, a wcześniej Stanów Zjednoczonych. W przypadku
    > Ostrobramskiej w zasadzie dostałem błyski "słusznie", bo przejechałem
    > linię
    > warunkową po awaryjnym hamowaniu by uniknąć kolizji (koleś przede mną
    > stanął dęba a wcześniej puścił mi "zmyłkę"). Więc wg teorii o strzyżeniu
    > baranów powinni mi przysłać -- ale widać albo mam wyjątkowe szczęście,
    > albo
    > jednak ktoś myślący tam siedzi.

    Jakiś robot pewnie :-)

  • 52. Data: 2014-05-13 09:50:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.05.2014 21:00, Budzik pisze:
> [...]

    1/s w trybie automatycznym, a przynajmniej co 1s podaje świeży wynik.

    --
    anacron
    aba/

  • 53. Data: 2014-05-13 10:38:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 19:18, Myjk pisze:

    > Zazwyczaj to jest jednak tak, że mandat dostaje się słusznie.

    Chodzi o to, aby to nie było "zazwyczaj", tylko "zawsze". Za chwilę
    dojdziemy do wniosku, że skoro zazwyczaj pijany dojeżdża bezpiecznie do
    domu po imprezie, to pozwólmy prowadzić po pijaku.

    --
    anacron
    aba/

  • 54. Data: 2014-05-13 22:40:04
    Od: <2...@6...224004.invalid> (Tom N)

    anacron w

    > Za chwilę dojdziemy do wniosku, że skoro zazwyczaj pijany dojeżdża
    > bezpiecznie do domu po imprezie, to pozwólmy prowadzić po pijaku.

    Dlaczego urządzenia "wskazujące" traktujesz z podziałem na te od "prędkości"
    i te od "pijaństwa"?

    Taka "żółta świeczka" po zgaszeniu pokazała "coś" [1] -- po długim namyśle,
    po kolejnych 2 minutach, na zewnątrz samochodu, pokazała "nic" w kilka
    sekund.

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2014-05-14 00:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <2...@6...224004.invalid> ...

    > Dlaczego urządzenia "wskazujące" traktujesz z podziałem na te od
    > "prędkości" i te od "pijaństwa"?

    Zdaje się ze porównanie było nie co do urzadzenia a co do przewineinia...

    > Taka "żółta świeczka" po zgaszeniu pokazała "coś" [1] -- po długim
    > namyśle, po kolejnych 2 minutach, na zewnątrz samochodu, pokazała
    > "nic" w kilka sekund.

    Chyba nie rozumiem.
    Co to zółta swieczka?
    Ale jeżeli coś do badania alkoholu to plus alkomatów polega na tym, ze
    zawsze mozna udac sie na badanie krwi i potwierdzic wynik w 100%.

  • 56. Data: 2014-05-14 14:52:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.05.2014 22:40, (Tom N) pisze:
    > anacron w

    > Dlaczego urządzenia "wskazujące" traktujesz z podziałem na te od "prędkości"
    > i te od "pijaństwa"?

    A kto chce porównywać urządzenia? W przypadku pijaństwa, nie podoba mi
    się wynik jadę na badanie krwi i mam święty spokój. W przypadku Iskry-1
    bijesz się dwa lata po sądach, aby na końcu okazało się, że sprawa nigdy
    przed sąd nie powinna trafić.

    --
    anacron
    aba/