  • 41. Data: 2013-04-05 22:06:48
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:47:22 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Bzdura.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/RdRand
    Sa do tego jakies instrincts dla C++ ?
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2013-04-05 23:04:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-04-05 22:06, M.M. wrote:
    > Sa do tego jakies instrincts dla C++ ?

    Nie wiem, ale zerknij na to:

    http://tinyurl.com/cep5o9u

    Prywatnie nie używam tego w kodzie.

  • 43. Data: 2013-04-06 00:51:34
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:41:35 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > O przepraszam bardzo !
    > Piszac prawie 30 lat w tym syfie (a kiedys bylem jego "promotorem" w czasach
    > gdy dominowal Clipper87), mam chyba "niejakie" prawo stwierdzic, ze to syf ! Hę ?
    :)
    > PS: BTW , Simula67 & Python rulez ! ;) .NET tez...

    To czemu piszesz w tym 30lat, jesli to syf?
    Pozdrawiam :D

    P.S.
    Ja chcę pythona ktory zajmie tam pierwsza, ewentualnie druga, pozycje:
    http://benchmarksgame.alioth.debian.org/u32/benchmar
    k.php?test=nbody&lang=all

  • 44. Data: 2013-04-06 11:26:23
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > To czemu piszesz w tym 30lat, jesli to syf?
    > Pozdrawiam :D

    Bo gdy chce pojsc w kierunku np. ostatnio .NET czy Pythona to:
    1. albo mi zakazuja ostro (i wtedy zmieniam pracodawce:)
    2. albo mi daja podwyzke (bo awanse typu SSD=>PM mialem dotychczas w..
    "marzeniach"/ powazaniu:) i .. zamykaja mi skutecznie dziub :(

    PS: tak tak, sprzedajna k.. jestem ;) Polecam, :))

    AK

  • 45. Data: 2013-04-06 11:35:18
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > Ja chcę pythona ktory zajmie tam pierwsza, ewentualnie druga, pozycje:
    > http://benchmarksgame.alioth.debian.org/u32/benchmar
    k.php?test=nbody&lang=all

    ...a takie "obiektywne" zestawionka to sorry, ale mam od zawsze w _naprawde_
    glebokim powazaniu :)

    AK

  • 46. Data: 2013-04-06 16:45:59
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 19:03:14 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > Po prostu byla to pochwala prawdziwej (matma/numeryka itp) wiedzy,

    To jaszcze podrzuć namiary na pracodawcę równie tym zachwyconego:)

    pzdr
    bartekltg

  • 47. Data: 2013-04-06 19:16:59
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał:

    > To jaszcze podrzuć namiary na pracodawcę równie tym zachwyconego:)

    yyyyy.. ;)

    AK

  • 48. Data: 2013-04-06 22:43:13
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 11:35:18 UTC+2 użytkownik AK napisał:
    > ...a takie "obiektywne" zestawionka to sorry, ale mam od zawsze w _naprawde_
    > glebokim powazaniu :)
    Byc moze cos jest zrobione tam zle, ale bardziej obiektywnie juz nie
    mozna - dali kod zrodlowy. Kazdy moze to odpalic na swoim kompie, poprawic,
    zmierzyc czasy, itd.
    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2013-04-06 23:25:17
    Od: "AK" <n...@n...com>

> [...]

    > Byc moze cos jest zrobione tam zle, ale bardziej obiektywnie juz nie
    > mozna - dali kod zrodlowy. Kazdy moze to odpalic na swoim kompie, poprawic,

    Chlopie :), np. na polskiej autostradzie nadmiar mocy Porshe czy Lamborgini jest psu
    na bude :).
    Czyli: Idiotyzmem nie jest sam tekst, ale skrajnym idiotyzmem jest ocenianie
    przydatnosci
    i wydajnosci jezyka programowania na podstawie tak "aseptycznych" testow.
    To sie ma tak do _rzeczywistych_ warunkow stosowania j.prog jak wol do karety.

    AK

  • 50. Data: 2013-04-07 00:14:27
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 23:25:17 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > Chlopie :), np. na polskiej autostradzie nadmiar mocy Porshe czy Lamborgini
    > jest psu na bude :).
    Moze, ale czemu mi sie nigdy nie zdarza ze nadmiar mocy
    obliczeniowej jest jak kula u nogi? Wciaz mam za malo. Teraz
    potrzebuje okolo 50tys komputerow na dlugie miesiace, a moge
    liczyc w porywach na 30, czyli 2tys razy za mało.

    > Czyli: Idiotyzmem nie jest sam tekst, ale skrajnym idiotyzmem jest
    > ocenianie przydatnosci i wydajnosci jezyka programowania na podstawie
    > tak "aseptycznych" testow.
    Nie wiem jak uzywasz aseptyczny w kontekscie jezykow programowania. Testy
    sa roznorodne. Sa male, ale dzieki temu proste i przejrzyste. Kurcze... ja
    nie potrzebuje prostszego jezyka do wklepywania okienek. Z GUI zawsze sobie
    poradze, nawet w asemblerze. Gdy w GUI narobie bledow, to one szybko sie
    uaktywnia. Ja wlasnie chce miec prosty i przyjemny jezyk do wklepywania
    dluuuugich algorytmow obliczeniowych, bo tam bledu byc moze do konca zycia
    nie znajde. Potrzebuje pomocy od jezyka tam, gdzie kod jest bardzo trudny.

    > To sie ma tak do _rzeczywistych_ warunkow stosowania j.prog jak wol do karety.
    Nie wiem... Moze sa Twoje warunki stosowania i moje warunki stosowania. W
    sumie to czasami jestem zmeczony, chcialbym prosta robote nad programem gdzie
    wydajnosc nie ma zadnego znaczenia. Olanie myslenia o wydajnosci odciaza
    chyba 80% mozgu w trakcie pracy programistycznej, a to zaczyna kojarzyc mi
    sie z ulga. Teraz kazdy program co napisze, to i tak nie moze w pelni
    dobrze dzialac, bo nie ma na czym tego uruchomic...

    Kurde, przeciez ten python zdobywa popularnosc, czemu nikt nie napisze do
    niego wysrubowanego optymalizatora?