  • 51. Data: 2013-04-07 00:34:42
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał:

    > Czyli: Idiotyzmem nie jest sam tekst,
    > tak "aseptycznych" testow.

    *test
    *"septycznych"

    AK

  • 52. Data: 2013-04-07 10:59:06
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > Moze, ale czemu mi sie nigdy nie zdarza ze nadmiar mocy
    > obliczeniowej jest jak kula u nogi? Wciaz mam za malo. Teraz
    > potrzebuje okolo 50tys komputerow na dlugie miesiace, a moge
    > liczyc w porywach na 30, czyli 2tys razy za mało.

    Czyli cwiczysz zastosowania gdzie jst wazna wydajnosc:
    cpu/ram/siec/dysk
    a ty sie uwzioles ze test cwiczacy praktycznie wylacznie
    (i to baaardzo septycznie)
    cpu/(nieco)ram
    nasladuje twoj "envinronment"
    Tymczasem to bzdura.

    Co do numeryki.
    Uzyj numpy czy scipy czy tp.. Po to przeciez sa.
    Matlab (jako jezyk) tez (lekko mowiac) nie jest demonem
    szybkosci a zabierz go numerykom :)

    PS: Moze "mlodziez" sie nabierze na Twoj post
    i juz bedzie lezec plackiem mruczac "no taaaak...
    tylko 'wydajne' C++ rulez !".
    Ja mam ten handicap ze powoli schodze z tego
    ugoru jakim stala sie dzis inzynieria programownia,
    a poniewaz nieco "wydajnosciowych" dyskusji
    przezylem od pierwszej instrukcji w Algolu (1976)
    wiec dalej mam zmruzone sceptycznie stare
    kaprawe sarkastyczne oczy cynika dinozaura :)

    AK

  • 53. Data: 2013-04-07 12:24:56
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał:
    > a ty sie uwzioles ze test cwiczacy praktycznie wylacznie
    *uwziąłeś