    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 6 Apr 2013 15:14:27 -0700 (PDT)
    <s...@j...net> <kjmn6m$2nf$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net>
    <8...@g...com>
    <s...@j...net>
    <4...@g...com>
    <kjmsma$lu$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <kjn04g$b58$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <kjn2cg$hqm$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <kjoq8n$pc8$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <kjq3rr$jk5$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    From: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 23:25:17 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > Chlopie :), np. na polskiej autostradzie nadmiar mocy Porshe czy Lamborgini
    > jest psu na bude :).
    Moze, ale czemu mi sie nigdy nie zdarza ze nadmiar mocy
    obliczeniowej jest jak kula u nogi? Wciaz mam za malo. Teraz
    potrzebuje okolo 50tys komputerow na dlugie miesiace, a moge
    liczyc w porywach na 30, czyli 2tys razy za mało.

    > Czyli: Idiotyzmem nie jest sam tekst, ale skrajnym idiotyzmem jest
    > ocenianie przydatnosci i wydajnosci jezyka programowania na podstawie
    > tak "aseptycznych" testow.
    Nie wiem jak uzywasz aseptyczny w kontekscie jezykow programowania. Testy
    sa roznorodne. Sa male, ale dzieki temu proste i przejrzyste. Kurcze... ja
    nie potrzebuje prostszego jezyka do wklepywania okienek. Z GUI zawsze sobie
    poradze, nawet w asemblerze. Gdy w GUI narobie bledow, to one szybko sie
    uaktywnia. Ja wlasnie chce miec prosty i przyjemny jezyk do wklepywania
    dluuuugich algorytmow obliczeniowych, bo tam bledu byc moze do konca zycia
    nie znajde. Potrzebuje pomocy od jezyka tam, gdzie kod jest bardzo trudny.

    > To sie ma tak do _rzeczywistych_ warunkow stosowania j.prog jak wol do karety.
    Nie wiem... Moze sa Twoje warunki stosowania i moje warunki stosowania. W
    sumie to czasami jestem zmeczony, chcialbym prosta robote nad programem gdzie
    wydajnosc nie ma zadnego znaczenia. Olanie myslenia o wydajnosci odciaza
    chyba 80% mozgu w trakcie pracy programistycznej, a to zaczyna kojarzyc mi
    sie z ulga. Teraz kazdy program co napisze, to i tak nie moze w pelni
    dobrze dzialac, bo nie ma na czym tego uruchomic...

    Kurde, przeciez ten python zdobywa popularnosc, czemu nikt nie napisze do
    niego wysrubowanego optymalizatora?