  • 11. Data: 2011-05-05 10:32:28
    Temat: Re: Bezustanne zjadanie pasków klinowych
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:iptien$j1g$1@news.onet.pl...
    > No więc zapomniałem napisać. Po drugim razie *wszystkie* koła zostały
    > zdemontowane, obejrzane i zamontowane ponownie. Zjadalo dalej z taką samą
    > czestotliwością. Nie mogę wykluczyć że zamnotoano jes znowu źle, ale to
    > kwestia chyba niewielkiego prawdopodobieństwa.

    Niekoniecznie źle zamontowane - przy oglądaniu "statycznym"
    można nie zauważyć bicia, itp.
    Swego czasu Opel miał taką serię kół do silników 1.4 16V
    - oficjalnie do tego się nie przyznali, ale stąd brało się słynne
    pękanie pasków rozrządu - mój zaczął "cykać" przy 55 kkm
    - jeszcze trochę i przed wymianą przy 60 kkm było by ładne pęknięcie
    na łączeniu.

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-05-05 10:32:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 10:16, J.F. wrote:
    > Obejrzec starannie wszystkie kola miedzy tymi rowkami. Moze tam jednak
    > cos jest.

    No wlasnie po 2 awarii oglądano bardzo dokładnie i sam tez ogladałem.
    Może coś nowego się pojawiło, ale coś mi sie nie wydaje ...

    > A moze rowek za bardzo wytarty, pasek wchodzi za gleboko, opiera sie "na
    > pasku".
    > No wlasnie - widac jakies slady przetarcia paska od zewnetrznej, czy od
    > wewnetrznej ?

    Ostatnio ogladałem go miesiąc temu i nie było kompletnie żadnych śladów
    na *zewnątrz* paska. Co w rowkach to nie widać, bo ciasno strasznie i
    trzeba by ściągać. Mechanik ściągając dzisiaj nie raportował zjadania
    paska od wewnątrz.

    > Ustawienie kol w jednej plasczysnie sprawdzic ... no i jak wszystko
    > zawiedzie to nie kupowac wiecej paskow w ASO :-)

    Pfff, ale innym one nie pękają ;)

  • 13. Data: 2011-05-05 10:41:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał

    > Pfff, ale innym one nie pękają ;)

    Nie kupuj wiecej samochodow na f bedziesz mial spokoj :-P

    J.

  • 14. Data: 2011-05-05 11:01:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 10:41, J.F. wrote:
    > Nie kupuj wiecej samochodow na f bedziesz mial spokoj :-P

    Ale samochody na f (nie wszystkie) sa całkiem milutkie :P

  • 15. Data: 2011-05-05 11:03:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 10:32, J_K_K wrote:
    > Niekoniecznie źle zamontowane - przy oglądaniu "statycznym"
    > można nie zauważyć bicia, itp.

    Przy oglądaniu "dynamicznym" bicia nie zauważyłem. Koła chodzą równo.
    Być może niedostrzegalne bicie jest przyczyną, ale było by to dla mnie
    zaskakujące.

    Zmiana kół trochę kosztuje a szrotowe niekoniecznie lepsze. Więc sobie
    daruje.

  • 16. Data: 2011-05-05 11:05:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?

    Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

  • 17. Data: 2011-05-05 11:11:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 11:05, Agent wrote:
    > Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

    O czekaj, a mozna to sprawdzić bez demolowania alternatora/silnika?

    Zakładam że podobnie w klimie?

  • 18. Data: 2011-05-05 11:18:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > O czekaj, a mozna to sprawdzić bez demolowania alternatora/silnika?
    >
    > Zakładam że podobnie w klimie?

    Klima ma inny rodzaj sprzęgła

  • 19. Data: 2011-05-05 12:01:56
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.05.2011 08:54, Sebastian Biały pisze:

    > Nie, w dwóch, to standardowy samochód a nie monocykl. Nawet mial okazję
    > w tym czasie 2x mieć ustawianą zbierzność.
    >
    > A co to ma do rzeczy z ciekawości?

    Koła pasowe, gapo.

  • 20. Data: 2011-05-05 13:27:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 12:01, Andrzej Ława wrote:
    > Koła pasowe, gapo.

    Dwa posty dalej, gapo.