  • 11. Data: 2011-11-02 02:31:02
    Temat: Re: Bezpieczenstwo klawiatur bezprzewodowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "goguluss" 0...@h...goo
    glegroups.com

    > Moje pytanie jest nastepujace, czy trzeba sie bac braku szyfrowania w
    > klawiaturach bezprzewodowych? Czy sasiad za sciana moze odczytac to co
    > wlasnie pisane jest na mojej klawiaturze

    Ja bez trudu mogę odczytać to, co pisałeś. ;)

    > (loginy, hasla, kod)? Czy
    > przez przypadek nie wyswietli sie komus moj tekst na ekranie (np,
    > jesli posiada ta sama klawiature)?

    () Mało prawdopodobne, aby miał taką samą klawiaturę.
    () Ściany dobrze tłumią.
    () Zazwyczaj jest możliwość cwanego podawania hasła do banku.
    () Są spowalniacze: SMS i zdrapki oraz tokeny...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-11-02 12:11:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 01 Nov 2011 10:19:26 +0100,
    Michał Lankosz <m...@t...pl> screamed:

    > Pewnie ze stałą 8-bit.

    Najpewniej 0xff.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 13:11:30 user up 12974 days, 1:06, 1 user, load average: 0.75, 0.89, 0.90 ]

    As far as we know, our computer has never had an undetected error.

  • 13. Data: 2011-11-02 15:09:34
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "goguluss" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > stalem sie posiadaczem klawiatury bezprzewodowej Microsoft Comfort
    > 5000. Klawiatura pracuje w zakresie fal 2,4GHz.

    Jak u nas dostala cos takiego sekretarka to przyszedl jeden z prezesów ze
    mu komputer sam pisze. Potem sie okazalo ze ma dokladnie taka sama
    klawiature. Domyslnie wylaczone byly wszelkie szyfrowania i jakos tak sie
    zrobilo. To pewnie inny model ale cos chyba z MS.

  • 14. Data: 2011-11-02 15:25:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-02 03:06, sumar pisze:
    > goguluss:

    > Teoria spiskowa? Bo nawet jak pozna login i hasło do banku to nie
    > ukradnie pieniędzy, bo są tokeny/karty kodowe/SMS-y potwierdzające.
    >
    > Jak się boisz, szukaj czegoś na inną częstotliwość niż 2,4 GHz,
    > ale oczywiście na jakąś niepopularną.
    >
    > A w ogóle poza przypadkowym sterowaniem myszą lub pisaniem na
    > klawiaturze sąsiada jak wyobrażasz sobie to podsłuchiwać?

    Czemu od razu teoria spiskowa? Nie pisał, że uważa to za spisek tylko
    boi się o bezpieczeństwo. Czy nie miałbyś przeciwko żeby na twoim
    komputerze (lub na komputerach w twojej firmie) były zainstalowane
    keylogery dzięki którym dowolna, obca osoba może odczytać co piszesz na
    klawiaturze?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2011-11-03 08:30:36
    Temat: Odp: Bezpieczenstwo klawiatur bezprzewodowych
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Może w takim razie sprzęt z BT. Ja mam klawiaturę i mysz połączone przez BT
    do komputera stacjonarnego.

    PC

  • 16. Data: 2011-11-03 09:05:40
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2011-11-02 13:11, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Tue, 01 Nov 2011 10:19:26 +0100,
    > Michał Lankosz<m...@t...pl> screamed:

    > Najpewniej 0xff.

    ;)

    --