  • 1. Data: 2011-10-29 08:30:52
    Temat: Kontakt S strasznie smierdzi ;-)
    Od: MxK <a...@a...com.ee>

    Witam

    Wpadł mi w ręce dość już leciwy zmacniacz w którym jest sporo
    mechanicznych wynalazków. Potraktowałem je Kontakem S wszystko niby
    fajnie ale pojawił się niespodziewany problem. Sprzęt kompetnie
    prześmierdł i nie da się go używać bo pokój zamienia się w komorę gazową
    ;-). Cztery dni na balkonie w dzień nic nie zmieniło nie wiem jak się
    pozbyć tego smrodu. Wiem ze to troche smieszne ale do cholery tego sie
    nie da wytrzymać :-(.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-29 10:27:34
    Temat: Re: Kontakt S strasznie smierdzi ;-)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > pozbyć tego smrodu. Wiem ze to troche smieszne ale do cholery tego sie
    > nie da wytrzymać :-(.

    ja kiedyś polałem fuser drukarki olejem bo piszczał...
    drukarka mało się nie zapaliła...

    a na poważnie to po jakimś czasie wyschnie i nie będzie śmierdział.

  • 3. Data: 2011-10-29 14:19:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MxK" <a...@a...com.ee> wrote in message
> [...]
    > ;-). Cztery dni na balkonie w dzień nic nie zmieniło nie wiem jak się
    > pozbyć tego smrodu. Wiem ze to troche smieszne ale do cholery tego sie

    Wsadź do pierkarnika, ustaw temperaturę na 50-60 stopni
    i potrzymaj parę godzin... Jak się nie wytopią istotne plastiki
    to będzie fajnie a za to przestanie śmierdzieć :-)

  • 4. Data: 2011-10-30 07:47:54
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-29 16:19, Pszemol pisze:

    > Wsadź do pierkarnika, ustaw temperaturę na 50-60 stopni
    > i potrzymaj parę godzin... Jak się nie wytopią istotne plastiki
    > to będzie fajnie a za to przestanie śmierdzieć :-)

    Jak z kolei zacznie śmierdzieć piekarnik, to gdzie go wstawi? :D

  • 5. Data: 2011-10-30 12:07:43
    Od: MxK <a...@a...com.ee>

    Pszemol wrote:

    > Wsadź do pierkarnika, ustaw temperaturę na 50-60 stopni
    > i potrzymaj parę godzin... Jak się nie wytopią istotne plastiki
    > to będzie fajnie a za to przestanie śmierdzieć :-)

    Dobry pomysł! Na koniec posypie jeszcze wiórkami kokosowym! ;-)
    A tak na poważnie to główna fala smrodu właśnie się wyśmiedziała
    na tyle, że prawie nie czuć.

  • 6. Data: 2011-10-30 20:39:35
    Od: "Krzysztof" <t...@n...pl>

    Użytkownik "MxK" <a...@a...com.ee> napisał w wiadomości

    > Dobry pomysł! Na koniec posypie jeszcze wiórkami kokosowym! ;-)
    > A tak na poważnie to główna fala smrodu właśnie się wyśmiedziała
    > na tyle, że prawie nie czuć.
    Wsadź do cieplejszego pomieszczenia , gdzie zapach nie będzie Ci
    przeszkadzał to powinien dość szybko wyparować. Szybkość parowania mocno
    zależy od temperatury , a na zewnątrz nie jest zbyt ciepło.
    K.

  • 7. Data: 2011-10-31 10:55:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > ;-). Cztery dni na balkonie w dzień nic nie zmieniło nie wiem jak się
    > pozbyć tego smrodu. Wiem ze to troche smieszne ale do cholery tego sie

    Ciekawe jaki to smród, Ja toleruje a czasami lubię "zapach" przypalonej
    izolacji", przegrzanego sprzętu, a nawet "starego poniemieckiego nadajnika"
    Żona nienawidzi nawet - zapachu kalafonii!!!

    Artur(m)

  • 8. Data: 2011-11-01 16:26:05
    Od: MxK <a...@a...com.ee>

    Artur(m) wrote:

    > Ciekawe jaki to smród, Ja toleruje a czasami lubię "zapach" przypalonej
    > izolacji", przegrzanego sprzętu, a nawet "starego poniemieckiego nadajnika"
    > Żona nienawidzi nawet - zapachu kalafonii!!!

    No śmierdzi ostro, jak się powdycha za długo to głowa zaczyna
    szwankowac.No faceci tak maja, pewnie jeszcze lubisz zapach bezyny,
    nitro i nowego sprzętu elektornicznego ;-). A kobiety to z zapachami
    to tak zawsze. Kalafonia jest świetnym przykładem "o Boże jak to
    śmiedzi".

  • 9. Data: 2011-11-01 18:11:57
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > nitro i nowego sprzętu elektornicznego ;-). A kobiety to z zapachami
    > to tak zawsze. Kalafonia jest świetnym przykładem "o Boże jak to
    > śmiedzi".

    Oj, to Ty z żoną do lasu nie pojedziesz, zwłaszcza sosnowego... A już jak
    któraś sosenka żywicuje, to 3V się z dala... :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 10. Data: 2011-11-01 23:59:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ciekawe jaki to smród, Ja toleruje a czasami lubię "zapach" przypalonej
    > izolacji", przegrzanego sprzętu, a nawet "starego poniemieckiego nadajnika"
    > Żona nienawidzi nawet - zapachu kalafonii!!!

    Kobiety tak mają :) Wstawiłem pod biurko puszkę szpachlówki zawierającej
    styren no to niczym dziwnym dla mnie nie jest lekki zapach styrenu w
    okolicy, małżonka wczoraj mnie pyta, co tak ostatnio koło komputera
    śmierdzi jak psie gówno ale jak się dłużej posiedzi przy kompie to tak
    jakoś inaczej? :)