  • 31. Data: 2011-08-07 22:25:55
    Temat: Re: Bebny a tarcze
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-07 11:19, J.F. pisze:
    > P.S. ostatnio lecial jakis film o luksusowych autach .. no i w koncu po pol
    > godzinie gadania wychwycilem .. drogie auta kupuje sie .. bo sa drogie.
    > Zajezdzaszasz takim autem za pol miliona $ i wszyscy wiedza - o, prawdziwy
    > milioner przyjechal.

    A jak wysiądzie i wszyscy zobaczą wyświechtaną marynarę, dół od dresu i
    gumiaki albo trampki z dziurą na kciuk? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2011-08-07 22:34:07
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 07-08-2011 22:17, ..:maniek:.. pisze:
    > tak grosze..tylko pomnoz te grosze przez miliony egzemplarzy danego modelu,
    > w kazdym modelu masz przynajmniej 4 takie sprezynki, niech sprezynka
    > kosztuje 1zl to da ci to juz 4mln zl..do tego dodaj sobie pracochlonnosc
    > montazu (bebny sklada sie przewaznie recznie), zas montaz tarczowek z uwagi
    > na prostote konstrukcji bez problemu moze sie odbywac na zautomatyzowanej
    > linii - co w dzisiejszych czasach jest chyba najwazniejsze... teraz sobie to
    > wszystko pododawaj i zobacc co w efekcie wyjdzie taniej :-)

    Nadal nie rozumiem, dlaczego jedynym powodem miałaby być cena. Zawsze
    sądziłem, że do "mocniejszych" aut montuje się tarcze.

    Przykładem jest ten sam model (Honda Civic 5D rocznik modelowy '95, VI
    generacja), w którym w wersji słabszej (1.4, 90 KM) są bębny, a w wersji
    mocniejszej (1.6, 113 KM) - tarcze. Poza tym to samo nadwozie i nieco
    uboższe wyposażenie w wersji 1.4.

    Podobnie można zaobserwować w innej perspektywie. Samochody segmentu A
    (wszelkie Tico, Corsy, Pandy, itp.) mają bębny, przynajmniej w
    podstawowych gamach silników i wyposażenia. Na drugim końcu, samochody z
    wyższych klas - wyłącznie tarcze.

    --
    .B:artek.

  • 33. Data: 2011-08-07 22:34:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 22:04:21 +0200, DoQ napisał(a):

    > Do mnie pijesz?

    raczej chyba do wszystkich w tym wątku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 34. Data: 2011-08-07 22:36:17
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-07 21:39, DoQ pisze:

    > Widocznie prosty model :)

    Byc moze, Freelander. Szalu ni ma ;)

  • 35. Data: 2011-08-07 22:40:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2011 22:34, .B:artek. pisze:
    > Nadal nie rozumiem, dlaczego jedynym powodem miałaby być cena. Zawsze
    > sądziłem, że do "mocniejszych" aut montuje się tarcze.

    To są rzeczy oczywiste i bezdyskusyjne :)
    Ale znajdą się tacy, co uprą się że Ziemia jest płaska i podparta na
    kilku słoniach ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-08-07 22:41:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2011 22:36, lukz pisze:
    > Byc moze, Freelander. Szalu ni ma ;)

    Otóż to.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 37. Data: 2011-08-07 22:41:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2011 22:34, Waldek Godel pisze:
    > raczej chyba do wszystkich w tym wątku

    A co chodzi z tym fadingiem i bębnami?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-08-07 22:43:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 22:41:54 +0200, DoQ napisał(a):

    > A co chodzi z tym fadingiem i bębnami?

    dostałeś bana od google?

  • 39. Data: 2011-08-07 22:45:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2011 22:43, Waldek Godel pisze:

    > dostałeś bana od google?

    Da się wygooglać twoje skróty myślowe?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-08-07 22:46:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 22:45:41 +0200, DoQ napisał(a):

    > Da się wygooglać twoje skróty myślowe?

    Moich nie musisz, wystarczy, że wygooglujesz "fading hamulców"