  • 1. Data: 2014-11-10 16:57:59
    Temat: Banana PI
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    Tak sobie przeglądam chińszczyznę i trafiłem na ... banany.

    http://www.aliexpress.com/item/banana-pi-free-shippi
    ng/1754541791.html

  • 2. Data: 2014-11-10 17:06:29
    Temat: Re: Banana PI
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 16:57, Akond ze Skwak pisze:
    > Tak sobie przeglądam chińszczyznę i trafiłem na ... banany.
    >
    > http://www.aliexpress.com/item/banana-pi-free-shippi
    ng/1754541791.html

    No i .... ?

    Za 33 EUR możesz mieć A20-OLinuXino-LIME z tym samym procesorem wyprodukowane w EU.

  • 3. Data: 2014-11-10 17:10:07
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    Kiedy oni zdążyli to wyprodukować ?
    Sporo tych bananów.

    http://www.aliexpress.com/item/Professional-Banana-P
    i-Heat-Sink-cooling-for-banana-pi-mini-wifi-dongle-U
    SB-adapter-with-banana/2031925680.html

    i jeszcze piszą, że aby tego banana podłączyć do WIFI wystarczy wetknąć
    dongla w USB.

  • 4. Data: 2014-11-10 17:15:10
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 17:10, Akond ze Skwak pisze:
    > i jeszcze piszą, że aby tego banana podłączyć do WIFI wystarczy wetknąć dongla w
    USB.

    Tak jak w każdym innym SBC na którym działa Linux i ma hosta USB...

  • 5. Data: 2014-11-10 17:22:05
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >No i .... ?
    >Za 33 EUR możesz mieć A20-OLinuXino-LIME z tym samym procesorem
    >wyprodukowane w EU.

    Wcale nie piszę, że lepsze czy tańsze.
    Z socjologicznego punktu widzenia jest to interesujące zjawisko samo w
    sobie.
    Truskawki im nie smakują, no to mają banany.
    A u nas i jedno i drugie ... z importu.

  • 6. Data: 2014-11-10 20:53:37
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Bool pisze:

    ng/1754541791.html

    > No i .... ?
    >
    > Za 33 EUR możesz mieć A20-OLinuXino-LIME z tym samym procesorem
    > wyprodukowane w EU.

    Porównałeś parametry?
    RAM
    szybkość LAN

    Ten GPU to nadal jest jako ciekawostka czy już ma pełną obsługę pod
    XBMC? Bo bez tego nie widzę świetlanej przyszłości działu sprzedaży.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2014-11-10 21:57:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-10 17:06, Bool wrote:
    > Za 33 EUR możesz mieć A20-OLinuXino-LIME z tym samym procesorem

    Faktycznie w tej cenie jest na stronie olimexu. Jaki byłby realny koszt
    do Polski? Pytam, bo kilka lat temu próba kupienia czegokolwiek
    (konkretnie płytki z arm7) zakończyła się kompletna dezinformacją
    mailową i jakoś nie mam zaufania.

  • 8. Data: 2014-11-10 22:13:07
    Od: Bool <n...@n...com>

> [...]
    kompletna
    > dezinformacją mailową i jakoś nie mam zaufania.

    http://shop.kristech.pl/p/88/504/a20-olinuxino-lime-
    a20-olinuxino-komputery-jednoplytkowe.html

  • 9. Data: 2014-11-10 22:18:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-10 22:13, Bool wrote:
    > http://shop.kristech.pl/p/88/504/a20-olinuxino-lime-
    a20-olinuxino-komputery-jednoplytkowe.html

    Nie nie, ja pytam wprost z olimexu. Najtaniej mi to wychodzi 56 euro co
    w stosunku do teoretycznego 33 euro już różowo nie jest. Zakładam
    najtańszą przesyłkę rejestrowaną. Kupno w kristech to tez jakies 200zł
    (z vatem). Czyli to jest całkiem sporo jak policzyć. Ponadto ponieważ
    ostatnio olimex miał inne zdanie o kosztach wysyłki niż się nam wydawało
    to nie wiem czy cena 56e to jest cena ostateczna.

  • 10. Data: 2014-11-10 22:36:49
    Od: Bool <n...@n...com>

> [...]
    ostatnio olimex
    > miał inne zdanie o kosztach wysyłki niż się nam wydawało to nie wiem czy cena 56e

    Najtaniej wychodzi przesyłka nieubezpieczona zwykłą pocztą 3.17 EUR, przynajmniej tak
    wynika z ich
    strony.
    Tylko nie rozumiem dlaczego koniecznie chcesz kupować bezpośrednio w Olimexie, skoro
    ta sama cena
    jest w Kristechu? W Olimexie przecież też zapłacisz VAT.