  • 31. Data: 2012-04-11 09:37:45
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Feromon" napisał w
    >Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale
    >maniery jakieś takie.
    >Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną
    >tapicerką)....?

    A ten Roleks to prawdziwy czy za 50 zl ?

    No bo wiesz - dobry inzynier, dobrze zarabia, lubi sie ubrac i pokazac
    ... to czym ma jezdzic, seicento ?

    A maniery ... po nastu latach uzerania z durniami z zarzadu tez
    mialbys maniery naganne :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-04-11 11:28:42
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Feromon" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery
    > jakieś takie.
    > Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

    Jest też cała masa buraków, jeżdżących skodą. Ja pierniczę, ludzie bez
    stereotypów to by zdechli z nudów.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 33. Data: 2012-04-11 14:50:40
    Od: "Jermat" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    a.pl...

    > Jest też cała masa buraków, jeżdżących skodą. Ja pierniczę, ludzie bez

    To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeździ właśnie BMW.
    Statystycznie oni powodują najwięcej wypadków w stosunku do ilości tych
    samochodów w Polsce. Inaczej jest w innych państwach gdzie BMW jeżdżą raczej
    normalni ludzie. W 9 na 10 przypadków gdy widzę z tyłu karka w BMW, wiem, że
    będzie za wszelką cenę starał się mnie wyprzedzić. Nieważne, że jest np
    podwójna ciągła linia. Debil tego nie widzi i nie rozumie. Oczywiście jest
    też 10 % bardziej rozgarniętych - ale giną w tłumie.

    Pozdrawiam
    JM

  • 34. Data: 2012-04-11 15:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jermat" napisał w wiadomości
    >To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeĽdzi wła?nie
    >BMW. Statystycznie oni powoduj? najwięcej wypadków w stosunku do
    >ilo?ci tych samochodów w Polsce. Inaczej jest w innych państwach
    >gdzie BMW jeżdż? raczej normalni ludzie. W 9 na 10 przypadków gdy
    >widzę z tyłu karka w BMW, wiem, że będzie za wszelk? cenę starał się
    >mnie wyprzedzić. Nieważne, że jest np podwójna ci?gła linia. Debil
    >tego nie widzi i nie rozumie. Oczywi?cie jest też 10 % bardziej
    >rozgarniętych - ale gin? w tłumie.

    Tosmy juz nie raz dyskutowali. Skoro widzisz w lusterku - znaczy sie
    za wolno jedziesz. I ten z tylu chce cie wyprzedzic.
    A gdzie ma wyprzedzic, jak u nas poszaleli z tymi ciaglymi liniami.
    Ty sie wleczesz niemozebnie, to poziom tolerancji spada i sie
    wyprzedza gdy jest okazja, nie przejmujac sie ciagla linia.
    I marka pojazdu z tylu nie ma znaczenia, choc oczywiscie latwiej sie
    wyprzedza 200KM BMW niz seicento 0.9 :-)

    Nawet ci "normalni ludzie" w innych panstwach nie kupuja 3l czy
    wiekszego silnika po to zeby jechac statecznie 50 czy 80 w trasie -
    choc tu bym zrobil pare wyjatkow dla Finow, Szwajcarow, itp -
    niektorym widac rozum sie konczy na robieniu pieniedzy :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-04-11 16:38:00
    Od: "Jermat" <m...@g...pl>

> [...]
    > silnika po to zeby jechac statecznie 50 czy 80 w trasie - choc tu bym
    > zrobil pare wyjatkow dla Finow, Szwajcarow, itp - niektorym widac rozum

    Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeśli jadę ok 110/h (nie wlokę
    się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadę za wolno.
    Ale to, jak i podwójna ciągła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe,
    lub zbliżające się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia. Nie wiem
    więc dlaczego ich bronisz. Obyś nie jechał wtedy z drugiej strony.

    JM

  • 36. Data: 2012-04-11 19:35:08
    Temat: Odp: BMW spadło na dom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jermat" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomooci

    > Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeoli jadę ok 110/h (nie wlokę
    > się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80

    ROTFL !!!!
    Szybka jazda 110. ;-)

    >to chyba nie jadę za wolno.

    Jedziesz.

  • 37. Data: 2012-04-11 22:15:46
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@U...boxnet.ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:jm356q$2g09$1@alfa.ceti.pl...

    > W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami.

    Ale za cenę Beemy kupisz do MX-5 do zabawy i Mondeo w którym wsadzisz te
    rowery jeszcze do środka;-)

    > A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten
    > naped :)

    Nie no jasne, ale AWD lubi też paliwko... Może ze mnie sknera, ale uważam,
    że w szosowym samochodzie AWD nie jest potrzebne ze względu na podwyższone
    zuzycie paliwa a zysk przyczepności można zrekompensować rozsądkiem i
    uniejętnościami. AWD uznaję jedynie w samochodach, które faktycznie muszą
    zjezdżać z utwardzonych nawierzchni. A 230 KM to wcale nie jest dużo nawet
    na współczesne FWD, powyżej 300 KM faktycznie może być problem z trakcją i
    przydaje się AWD, ale to wyjątkowe przypadki i nie wmówisz mi, że jadąc na
    wakacje z dziećmi potrzebujesz takiej mocy.

    > Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych,
    > przyblokowych uliczkach :)

    Eee, nic tak nie zacieśnia więzi sąsiedzkich, jak wspólne wypychanie na
    komendę siedzącego za kierownicą;-)

    > Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem
    > jezdzic,

    Sorry, ale tu Cię kompeletnie nie rozumiem. To po co Ci BMW, które całą swą
    strategię marketingową od lat 60. opiera na dawaniu sportowych emocji?

    > a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh pewnie zwieje
    > rowery z dachu :)

    Pewnie znacznie szybciej, przy 150km/h pewnie by Ci już wygięło ramy
    rowerów, jeśli uchwyty solidne;-)

    > Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest
    > akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

    Kurczę, to tym bardziej Cię nie rozumiem. Ja wiem, że spadek cen używanych
    BMW jest umiarkowanie dynamiczny, ale przy takich przebiegach marnujesz masę
    kasy, bo ten samochód mimo wszystko się starzeje, koszty ubezpieczenia (na
    OC chyna nie poprzestajesz?) sprawiają, że chyba zdecydowanie wygodniej i
    taniej byłoby poruszać się taksówkami (dodatkowy walor - zawsze możesz sobie
    golnąć), skoro i tak nie przepadasz za prowadzeniem. No ale to Twoja kasa.
    Mam takie osobiste pytanie - a może padło na BMW, bo w Twoim zawodzie nie
    wypada mieć nic mniej prestiżowego (słyszałem o niemieckim lekarzu, który
    kupił sobie Alfę, ale szybko mu koledzy wytłumaczyli, że pownien mieć albo
    BMW albo Merca), lub na Twoim strzeżonym osiedlu niemilie widziane są tańsze
    wozy?

    > Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis
    > argument :)

    To najlepszy z Twoich argumentów.

    > Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje
    > ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez w koncu wywierci a gwarancja ma 2
    > lata - wymiana od reki.

    Wiesz, zleży do czego potrzebujesz. Jeśli raz na rok wiercisz dziurkę w
    ścianie, to po co kupować Hilti? Do wiercenia w mieszkaniu od dawien dawna
    mam właśnie takiego Topexa, łożysko lata luźno, ale wierci, nawet udar
    działa. Teraz mam ją na budowie domu, nie żal jest zostawić, nikt jej nie
    podpier... a do drobnych prac w zupełności wystarcza. Ale gdybym miał
    faktycznie zarabiać wiertarką na życie, to na pewno nie tą od Topeksa i
    widzę jak fachowcy strzegą swych Makit czy Hilti.

  • 38. Data: 2012-04-12 00:14:07
    Temat: Re: BMW spad3o na dom
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Jak widac po gazetach i portalach - bezpieczenstwo aktywne w bmw jest
    > bardzo kiepskie :-)

    Bo to ciężkie strucle są i to tego RWD jest za trudne do opanowania dla
    drogowych dyletantów z nadmiarem testosteronu zamiast istoty szarej.

  • 39. Data: 2012-04-12 23:36:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 16:38:00 +0200, Jermat napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    >>
    > Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeœli jadę ok 110/h (nie wlokę
    > się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadę za wolno.

    No widzisz - wolno 80, a ty jedziesz 110. Ktos z tylu jedzie 120, i kto ma
    racje - ty czy on ?

    > Ale to, jak i podwójna cišgła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe,
    > lub zbliżajšce się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia.

    A jak trawisz na kapelusznika ktory jedzie 70/80, albo na motorowerzyste
    czy traktor, to tez tak swiecie przestrzegasz ciaglych linii ?
    Tak samo jak ograniczen predkosci ? :-)

    > Nie wiem więc dlaczego ich bronisz.
    Bo u nas poszaleli z tymi liniami, a skad mam wiedziec o jakich przypadkach
    piszesz - wyprzedzanie w miejscach naprawde niebezpiecznych, czy dowolnej
    ciaglej linii..

    > Obyœ nie jechał wtedy z drugiej strony.

    Hm, nie przypominam sobie takiego przypadku, zeby ktos na mnie wyraznie
    wymusil ...

    J.

  • 40. Data: 2012-04-13 11:12:11
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Jermat" napisał w wiadomości grup
    > To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeździ właśnie BMW.
    > Statystycznie oni powodują najwięcej wypadków w stosunku do ilości tych
    > samochodów w Polsce.

    Link?

    Pozdrawiam,
    Seoman