  • 21. Data: 2012-04-10 22:10:30
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rabbit McCroolick

    > Po to by napedziae t?uste teutonskie cielsko? Po?wa tej mocy w l?ejszym
    > nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie wiekszy. Ale
    > ?ysiej?cy 30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygl?da g?upio.

    Szczególnie, jak pierdolniesz w SUV-a i utnie Ci nogi, bo konstrukcja
    była z papieru.

  • 22. Data: 2012-04-10 22:15:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
    > bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

    Żeby zjarać gumę na mieście auto nie musi być w super stanie. Żeby
    pojechać 200 km/h po wiejskiej drodze też. Efekty potem widać. ;)

    > BMW nie kupuje się raczej aby robić małe przebiegi. Mimo wszystko fiat
    > opel ford z przebiegiem 100.000 będą w gorszym stanie niż BMW z
    > przebiegiem 200.000. Takie przynajmniej mam dotychczasowe doświadczenia.
    > A za dobry serwis BMW trzeba zapłacić.

    Ale co się psuje od tego przebiegu? Zawieszenie w E-36, E-39 i starszych
    (bo o nich piszę) można tanio zrobić. Hamulce też. Nawet swap silnika to
    nie problem.

    A tak swoją drogą, to dość popularny sposób na stosunkowo tanie auto na
    track daye to dowolne E-36, byle ze zdrową budą i od razu swap
    mocniejszego silnika, lepszych hamulców no i jakiś gwint. Takie auto na
    torze gania ponoć EVO i STI za kilkukrotnie mniejsze pieniądze.

  • 23. Data: 2012-04-10 23:22:51
    Temat: Re: BMW spad3o na dom
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Szczególnie, jak pierdolniesz w SUV-a i utnie Ci nogi, bo konstrukcja
    > była z papieru.

    Do przypier... w SUVy najlepszy zawsze będzie czołg. A słyszałeś o czymś
    takim, jak bezpieczeństwo aktywne? Zwinność, przyspieszenie, sterowność, to
    może sprawić, że unikniesz zderzenia.

  • 24. Data: 2012-04-10 23:41:02
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "Jedna osoba nie żyje, a pięć zostało rannych po tym jak rozpędzone BMW
    > spadło na dom mieszkalny w miejscowości Witonia w woj. łódzkim. (...)"

    W tym miejscu należy zacytować przepis na sałatkę z buraków.
    Należy wrzucić granat do BMW.

    Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery
    jakieś takie.
    Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

    Pozdr
    Feromon

  • 25. Data: 2012-04-11 00:27:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 23:22:51 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Do przypier... w SUVy najlepszy zawsze będzie czołg. A słyszałeś o czymś
    > takim, jak bezpieczeństwo aktywne? Zwinność, przyspieszenie, sterowność, to
    > może sprawić, że unikniesz zderzenia.

    Jak widac po gazetach i portalach - bezpieczenstwo aktywne w bmw jest
    bardzo kiepskie :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-04-11 04:02:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 23:41, Feromon pisze:

> [...]
    > maniery jakieś takie.
    > Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

    Jak ma Rolex'a to pewnie E-39.

  • 27. Data: 2012-04-11 07:35:22
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    W dniu 2012-04-10 21:53, Rabbit McCroolick pisze:

    > Po to by napędzić tłuste teutońskie cielsko? Połwa tej mocy w lżejszym
    > nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie większy. Ale łysiejący
    > 30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygląda głupio.

    Akurat chcialbym miec cos mniejszego jako miejskie wozidelko. Moze byc
    MX-5 :) no ale nie mam wiec sie przemieszczam na moto w miare
    mozliwosci. Natomiast pominales jeden z waznych punktow - mam kombi,
    jezdze na wakacje. W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami.
    Musialem szukac kompromisu :)
    A wlosy mam na glowie poki co - predzej bede siwial niz wylysieje ;P
    wiec lansowac sie w MX-5 spokojnie moge. Ba, nawet w MX-3.

    > No fakt, udało im się. Pytanie tylko, czy dzieci dojadają, bo tata musi mieć
    > AWD, by poczuć się bezpiecznie?

    A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten
    naped :)
    Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych,
    przyblokowych uliczkach :)

    > Jak widać z prasowych doniesień, niekoniecznie. Ale wiadomo, że umiejętności
    > wielu polskich kierowców są marne, lub żadne, za to ego wielkie. RWD
    > przerasta wielu, stąd AWD, ale nie każdego stać... stąd gównażeria ta
    > niewyrośnięta i ta przerośnięta rozwala się co rusz...

    Racja. Moje umiejetnosci pewnie tez nie sa wielkie - poki co udalo sie
    nascie lat bez dzwona ale to sie moze zmienic nawet dzis tfu tfu...
    Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem
    jezdzic, a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh
    pewnie zwieje rowery z dachu :) A w miescie? No coz, mozna czymokolwiek
    w zasadzie ale mam wlasnie takie, dwa mi nie sa potrzebne.
    Mialo nie byc dizlem, nie miec turbo, miec naped AWD (bo nigdy nie
    mialem) i byc w miare pakowne chociaz bagaznik w wersji Touring nie jest
    jakos powalajaco duzy ale to pozwala zachowac zgrabnosc samego pojazdu.
    Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest
    akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

    Moze jak kazdy, faktycznie.

    Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis
    argument :)
    Ale reasumujac, faktycznie spory odsetek sie w BMW lansuje, w Audi tez.
    Ostatnio chyba trend w strone Audi sie przesuwa. Fotek "napietych"
    kolesi kolo swoich 320i i 525td jest od groma. No coz, zycie. Auta
    zmieniam srednio co 10 lat :), poprzednio mialem Escorta - tez sie dalo
    jezdzic. Nastepne bedzie subaru chyba. Nie, nie Impreza :), zwykle
    rodzinne wozidelko np. forester.

    PS. Odnosze wrazenie, ze powyzej sie tlumaczylem, ze auto nie sluzy mi
    do przedluzania... :) Bez sensu. Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba
    bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez
    w koncu wywierci a gwarancja ma 2 lata - wymiana od reki.

    --
    jarek

  • 28. Data: 2012-04-11 08:18:23
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    W dniu 2012-04-10 20:04, megrims pisze:

    > Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
    > bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

    Ja kupilem w dobrym stanie :)
    Prosto z salonu BMW w Mediolanie, egzemplarz pokazowy, serwisowany
    zgodnie z instrukcja, nawet dorzucili nowe opony, tarcze i klocki - wiec
    sie da. Dostalem nawet komplet dokumentow wszystkich ubezpieczen od 2000
    roku :). Rocznik 2000, przebieg gdy kupowalem 68kkm... wychodzilo jakies
    6,8kkm rocznie - mnie to nie dziwi. Ja robie maks 9kkm rocznie wiec nie
    wszyscy duzo jezdza.

> [...]
    > BMW z przebiegiem 200.000. Takie przynajmniej mam dotychczasowe
    > doświadczenia. A za dobry serwis BMW trzeba zapłacić.

    Serwisuje w garazu natomiast mialem Escorta rocznik prawie 2000, kupiony
    z przebiegiem 65kkm, ja zrobilem nim nastepne 60kkm i dal rade ale
    zawieszenie sie psulo najczesciej. Potem ciekla woda z podszybia bo
    rdzewialo tak, ze az pekla szyba przednia, ciekla przekladnia
    kierownicza etc. Oczywiscie gdy kupowalem to autko bylo w stanie dobrym.
    Po prostu sie zuzylo i tyle. Przejechanie tych 60kkm zajelo mi 8 lat :)
    ale mam porownanie.
    Moje 12 (juz) letnie e46 w porownaniu z 12 letnim escortem to bajka w
    kazdym detalu. Nie stuka, nie puka, nie skrzypi, nie trzeszczy, nie
    cieknie, nie szumi etc. Ale zdaje sobie sprawe, ze nowy Escort w salonie
    kosztowal pewnie 30-40tys a moje e46, nowe grubo ponad 100 - na
    szczescie nie musialem kupowac nowego :)

    --
    jarek

  • 29. Data: 2012-04-11 08:38:08
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-11 00:27, J.F. wrote:

    > Jak widac po gazetach i portalach - bezpieczenstwo aktywne w bmw jest
    > bardzo kiepskie :-)

    Jak widać po newsach, niektórym gazety robią wodę z mózgu ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 30. Data: 2012-04-11 08:50:44
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-10 17:49, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Bo żadnej nie było.

    Nic Ci na poradzę, na Twoje ograniczenia :-)

    > Gówno prawda, wyraźnie napisał, że do starych BMW ciągną różnej maści
    > kretyni i stąd potem newsy w stylu "BMW spadło na dom", cała reszta to
    > jakieś Twoje projekcje.

    Weź pigułeczkę :-) Napisał wyraźnie: "ta marka przyciąga" - to jest
    tożsame z "stare BMW" - chyba
    jedynie wg. Ciebie. A newsy stąd, ze pewna grupa podniecana jest
    wyraźnie byle sensacyjką - w końcu bez wielkiego _BMW_ w tytule jej po
    prostu nie ma. Co z tego, że ten wypadek to 1 z XXX. W wielu z nich
    również w widowiskowy sposób zginęli ludzie... a nie ma sensu o nich
    wspominać :-)

    > Brak związku.

    Cytując mistrza: "gówno prawda" :-) Zdejmij klapki z oczu. Zgadnij
    dlaczego goście np. na motorach "zapierdalają" po drogach w/poza
    miastem... może domyślisz się jednak związku z BMW.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik