  • 11. Data: 2012-04-10 13:36:23
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-10 13:28, Jarek Pudelko wrote:
    > Czesc

    > No wlasnie.

    Cześć Jarek :-)

    > Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie,
    > motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.
    > I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:

    Hmm... brzmi znajomo :-) Może to nasze wykształcenie nas ukierunkowało ;-)

    > 1. 230KM
    > 2. naped na 4 kapcie
    > 3. jest stosunkowo bezpieczne
    > 4. kombi nie jest wielkie jak trupiarka passat
    > 5. da sie spakowac na wakacje, wsadzic bagaze, rowery i dalej jedzie do
    > przodu
    > 6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

    7. Pozwala czerpać przyjemność z jazdy (również na torze jak ktoś lubi)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2012-04-10 13:49:52
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2012-04-10 13:36, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Cześć Jarek :-)

    No czesc czesc :)

    > Hmm... brzmi znajomo :-) Może to nasze wykształcenie nas ukierunkowało ;-)

    To by pasowalo do pkt 6 z ponizszej listy hihihi ;P

    pozdr,

  • 13. Data: 2012-04-10 14:16:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 13:16, P.B. pisze:

    > Jaki serwis? To jest niemieckie auto z Bawarii! Lepsze nawet od
    > służbowego: nigdy się nie psuje i nie wymaga żadnego serwisu. Tylko
    > lejesz i jeździsz :-)

    takie co nie są serwisowane i zostawiają 5 śladów potem nieoczekiwanie
    skaczą na niewinne domy ;)

  • 14. Data: 2012-04-10 17:47:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jumal

    > To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

    Jest mnóstwo warsztatów które tanio ogarniają starsze BMW i od cholery
    tanich zamienników, te auta (oczywiście starsze) da się eksploatować
    naprawdę tanio.

  • 15. Data: 2012-04-10 17:49:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Jak widać, nie zrozumiałeś aluzji.

    Bo żadnej nie było.

    > Przedpisca najwyraźniej uważa, że
    > szybko, niebezpiecznie (niepotrzebne skreślić) jeżdżą wyłącznie
    > "szpanerzy", "karki", "kolesie mający problemy", "zakompleksione
    > cymbały" - oczywiście jedynie samochodem marki BMW, bo jakże by innym
    > ;-)

    Gówno prawda, wyraźnie napisał, że do starych BMW ciągną różnej maści
    kretyni i stąd potem newsy w stylu "BMW spadło na dom", cała reszta to
    jakieś Twoje projekcje.

    > A do jakiej grupy należą osoby w identyczny sposób jeżdżące motorami
    > i/lub innymi samochodami ?

    Brak związku.

  • 16. Data: 2012-04-10 20:04:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 17:47, to pisze:
    > begin Jumal

    > Jest mnóstwo warsztatów które tanio ogarniają starsze BMW i od cholery
    > tanich zamienników, te auta (oczywiście starsze) da się eksploatować
    > naprawdę tanio.

    Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
    bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

    BMW nie kupuje się raczej aby robić małe przebiegi. Mimo wszystko
    fiat opel ford z przebiegiem 100.000 będą w gorszym stanie niż
    BMW z przebiegiem 200.000. Takie przynajmniej mam dotychczasowe
    doświadczenia. A za dobry serwis BMW trzeba zapłacić.

  • 17. Data: 2012-04-10 20:10:19
    Temat: Odp: BMW spadło na dom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > BMW nie kupuje się raczej aby robić małe przebiegi. Mimo wszystko
    > fiat opel ford z przebiegiem 100.000 będą w gorszym stanie niż
    > BMW z przebiegiem 200.000.

    Problem w tym, że za te same pieniądze co fiata z przebiegiem 100 000 km, da
    się kupić BMW, ale o połowę starsze i z przebiegiem pewnie 5 razy wyższym.
    A to już nieco zmienia kwestie stanu technicznego, którego można się
    spodziewać.

  • 18. Data: 2012-04-10 20:39:10
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Jumal" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

    Normalka.
    Eksploatacja tania, bo paliwo i części kradzione :)

  • 19. Data: 2012-04-10 21:06:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Normalka.
    > Eksploatacja tania, bo paliwo i części kradzione :)

    Nic nie musi być kradzione, kto normalny serwisuje 10-15-letnią betę w ASO
    na oryginalnych częściach?

  • 20. Data: 2012-04-10 21:53:16
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:jm15g5$131u$1@alfa.ceti.pl...

    > No wlasnie.
    > Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie,
    > motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.

    a choć jestem co nieco starszy nie łysieję i dlatego nie muszę mieć BMW:-P

    > I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:
    >
    > 1. 230KM

    Po to by napędzić tłuste teutońskie cielsko? Połwa tej mocy w lżejszym
    nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie większy. Ale łysiejący
    30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygląda głupio.

    > 2. naped na 4 kapcie

    No fakt, udało im się. Pytanie tylko, czy dzieci dojadają, bo tata musi mieć
    AWD, by poczuć się bezpiecznie?

    > 3. jest stosunkowo bezpieczne

    Jak widać z prasowych doniesień, niekoniecznie. Ale wiadomo, że umiejętności
    wielu polskich kierowców są marne, lub żadne, za to ego wielkie. RWD
    przerasta wielu, stąd AWD, ale nie każdego stać... stąd gównażeria ta
    niewyrośnięta i ta przerośnięta rozwala się co rusz...

    > 6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

    jak każdy posiadacz samochodu w naszym kraju.