  • 11. Data: 2011-07-29 18:04:14
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 17:41:32 +0200, Olo napisał(a):

    > Człowieku co ty mi tu piszesz o wzwodach, stawaniu itp. masz jakiś
    > problem ze sobą?

    A dziękuję, na szczęście - odpukać - wszystko świetnie wciąż działa, więc
    nie muszę póki co się licytować na konie mechaniczne, sekundy wyprzedzania,
    czy ocalać sobie życie mocniejszym silnikiem (jak nie ma warunków to nie
    wyprzedzam)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-07-29 18:30:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-07-2011 18:04, Waldek Godel pisze:

    > A dziękuję, na szczęście - odpukać - wszystko świetnie wciąż działa, więc
    > nie muszę póki co się licytować na konie mechaniczne, sekundy wyprzedzania,

    Bez pełnego wzwodu? No cóż, niektórym wystarczy sikawka - aby prostata
    była OK ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-07-29 19:38:58
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze:
    > Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Tak. Zobacz jakie fajne auta możesz kopić za te same pieniądze.
    P.

  • 14. Data: 2011-07-29 22:11:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze:
    > Zamierzam kupić.
    > Czy ktoś na grupie ma to auto? Czy bardzo awaryjne?
    >
    > A pytanie główne: mam do wyboru wersję 2.0xd (177 koni) i 1.7xd (ta sama
    > pojemność ale 144 konie) - różnica w cenie jest znaczna (prawie 13 tys),
    > ale według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów -
    > bo na papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    Taka różnica w mocy i przyspieszeniu nie jest znikoma - to całkiem dużo.

    Ale jeżeli to jedyna różnica i ma to kosztować 13tys, to trochę drogo -
    dowiedz się czym różnią się te silniki.
    Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to
    zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM.
    Natomiast jak są tam jakieś poważniejsze różnice - rozrząd czy turbina,
    to i tak chipem się da wzmocnić tego słabszego.

  • 15. Data: 2011-07-29 23:39:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 29 Jul 2011 19:38:58 +0200, Pan Piskorz

    > Tak. Zobacz jakie fajne auta możesz kopić za te same pieniądze.

    Jakie, jakie?

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2011-07-29 23:40:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 21:11, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to
    > zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM.

    A proba naprawienia czegokolwiek w silniku na gwarancji zostanie
    skwitowana usmiechem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-07-29 23:42:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-29 23:40, kamil pisze:

    > A proba naprawienia czegokolwiek w silniku na gwarancji zostanie
    > skwitowana usmiechem.

    Można poczekać (co też ma swoje zalety, bo cieszysz się z samochodu o
    jeden raz więcej), albo chipować jakimś piggybackiem.

  • 18. Data: 2011-07-29 23:59:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 29 Jul 2011 23:42:14 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Można poczekać (co też ma swoje zalety, bo cieszysz się z samochodu o
    > jeden raz więcej), albo chipować jakimś piggybackiem.

    Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2011-07-30 00:01:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 29 Jul 2011 22:11:37 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to
    > zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM.

    Prawdopodnie nie tylko. W E87N 120d i 118d miały m.in inne
    turbo.

    r.

  • 20. Data: 2011-07-30 01:55:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 22:59, Robert Rędziak wrote:

    > Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.

    Bzdura, nadal mozna zalozyc.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil