  • 1. Data: 2011-07-29 10:05:19
    Temat: poska -> tatralandia jak jechac - czy winiety
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    Witam chce sie wybrać do tatralandi wyjazd Rybnik planuję taką trasę
    http://tnij.org/mtwn

    Widze że wjezdzajac do czech jade troche drogę E75 ( ekspresowa) i potem
    pod koniec trasy już przy prawie samym Liptovskim jade kawałek autostradą .
    Planuje za ruzemberokiem zjechac i objechac jezioro do tatralandi drugą
    stroną mijajac autostrade - i tu mije pytanie czy jadac tą trasa musze
    mieć winetki?
    Wiadomo chciabym uniknąć ich kupowania, może ktoś pomoże kto jezdzi
    tamtędy i wie co i jak

  • 2. Data: 2011-07-29 10:11:42
    Temat: Re: poska -> tatralandia jak jechac - czy winiety
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2011-07-29 10:05, zorby wrote:
> [...]
    > mieć winetki?
    > Wiadomo chciabym uniknąć ich kupowania, może ktoś pomoże kto jezdzi

    Jeśli zjedziesz za Ruzomberokiem, za stacją benzynową na Beseniovą to
    nie musisz mieć.

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 3. Data: 2011-07-29 10:19:20
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    > Jeśli zjedziesz za Ruzomberokiem, za stacją benzynową na Beseniovą to
    > nie musisz mieć.

    i to jest piekna krótka i konkretna odpowiedz, dzieki

    Powiedz mi jeszcze zjazd oznaczony na Besanova tak?

  • 4. Data: 2011-07-29 11:05:35
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    > http://tnij.org/mtwn

    w linku trzeba zmienić z lewej trase z zalecana przez viamichelin na
    NAJSZYBSZA ( tą chcę jechać )

  • 5. Data: 2011-07-29 12:17:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 11:05:35 +0200, zorby napisał(a):

    > w linku trzeba zmienić z lewej trase z zalecana przez viamichelin na
    > NAJSZYBSZA ( tą chcę jechać )

    Bez sensu z deczka. Ja chyba bym spróbował obecnie trasę
    Rybnik-Skoczów-Bielsko-Żywiec-Oravska Polhora-Liptovsky Mikulasz.
    Jak ognia unikać trasy Żory-Pszczyna.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2011-07-29 12:19:27
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2011-07-29 10:19, zorby wrote:

    > i to jest piekna krótka i konkretna odpowiedz, dzieki
    >
    > Powiedz mi jeszcze zjazd oznaczony na Besanova tak?

    To jest pierwszy zjazd za Ruzomberokiem. Jak wyjedziesz z Ruzomberka i
    zacznie się dwupasmówka to po prawej stronie będzie stacja benzynowa i
    za stacją zaraz (jakieś 200m) będzie zjazd. Czy on jest oznaczony na
    Beseniovą to nie pamiętam, bo nie już nie patrzę drogowskazy.
    Jeśli planujesz jechać w tygodniu to lepiej jechać przez Korbielów bo
    przez Czechy i Słowację jedziesz w rządku tirów a przez góry
    przyjemniej. W weekend można przez Cieszyn.

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 7. Data: 2011-07-29 13:23:41
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

> [...]
    > przez Czechy i Słowację jedziesz w rządku tirów a przez góry
    > przyjemniej. W weekend można przez Cieszyn.

    jade w poniedziałek kolo 10 rano, jechałem 2 razy własnie przez
    korbielów ze 2 lata temu - ale teraz myslałem ze z racji tego ze lepsze
    drogi to przez czechy chciałem jechać - ale moze racja pojade znana mi
    trasa przez korbielów

  • 8. Data: 2011-07-29 13:25:46
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 12:17, MadMan pisze:

    > Bez sensu z deczka. Ja chyba bym spróbował obecnie trasę
    > Rybnik-Skoczów-Bielsko-Żywiec-Oravska Polhora-Liptovsky Mikulasz.
    > Jak ognia unikać trasy Żory-Pszczyna.

    tak własnie kiedys jezdziałem z tym że własnie przez pszczynę -
    słyszałem ze tam teraz jakies długie wahadła - pojade na skoczów bielsko
    i potem jak piszesz

  • 9. Data: 2011-07-29 13:35:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:25:46 +0200, zorby napisał(a):

    > tak własnie kiedys jezdziałem z tym że własnie przez pszczynę -
    > słyszałem ze tam teraz jakies długie wahadła - pojade na skoczów bielsko
    > i potem jak piszesz

    Dokładnie tak jest, tragedia. Do Żor jeszcze jakoś idzie, mimo że też
    droga jest robiona, potem się wlecze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138