eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 21. Data: 2011-07-30 09:41:29
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-29 23:59, Robert Rędziak pisze:
    > On Fri, 29 Jul 2011 23:42:14 +0200, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Można poczekać (co też ma swoje zalety, bo cieszysz się z samochodu o
    >> jeden raz więcej), albo chipować jakimś piggybackiem.
    >
    > Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.

    Mają się bardzo dobrze, zwłaszcza tam gdzie samochód jest na gwarancji.



  • 22. Data: 2011-07-30 14:52:24
    Temat: Re: BMW X1
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 15:00:03 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > A pytanie główne: mam do wyboru wersję 2.0xd (177 koni) i 1.7xd (ta sama
    > pojemność ale 144 konie) - różnica w cenie jest znaczna (prawie 13 tys), ale
    > według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów - bo na
    > papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    Za 13 tysięcy możesz tam mieć normalną skrzynię biegów i tempomat. Ja
    bym się zbytnio nie zastanawiał.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 23. Data: 2011-07-30 17:00:07
    Temat: Re: BMW X1
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-07-29 22:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Taka różnica w mocy i przyspieszeniu nie jest znikoma - to całkiem dużo.
    >
    > Ale jeżeli to jedyna różnica i ma to kosztować 13tys, to trochę drogo -
    > dowiedz się czym różnią się te silniki.
    > Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to
    > zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM.
    > Natomiast jak są tam jakieś poważniejsze różnice - rozrząd czy turbina,
    > to i tak chipem się da wzmocnić tego słabszego.

    Tego mocniejszego tez sie da wzmocnic i dalej bedzie roznica.

    pozdr
    PG


  • 24. Data: 2011-07-30 17:52:13
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze:

    > Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

    2s to przepaść ;) Słabego można po gwarancji wzmocnić ale mocniejszego
    też co prawdopodobnie da 143KM -> 170KM i 170KM -> 200KM. Przy 200KM to
    już musi się nieźle odpychać a do tego nie ma problemu z mieleniem, bo
    jednak ten xdrive tam siedzi.
    Bierz mocniejszego, weźmiesz słabszego i będziesz żałował, bo apetyt
    rośnie w miarę jedzenia ale to 200KM po gwarancji starczy na długo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 25. Data: 2011-07-30 17:56:04
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-29 22:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale jeżeli to jedyna różnica i ma to kosztować 13tys, to trochę drogo -
    > dowiedz się czym różnią się te silniki.
    > Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to
    > zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM.
    > Natomiast jak są tam jakieś poważniejsze różnice - rozrząd czy turbina,
    > to i tak chipem się da wzmocnić tego słabszego.

    Jeśli to to samo co 118d i 120d to różnica jest w turbinie i wtryskach.
    118d chipniesz lekko na 170KM ale 120d już 200KM. Różnica bardzo odczuwalna.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 26. Data: 2011-08-01 23:04:43
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 30 Jul 2011 00:55:52 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >> Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.
    >
    > Bzdura, nadal mozna zalozyc.

    Można. A potem można co chwilę resetować pamięć ECU, wojować z
    błędami, etc.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 27. Data: 2011-08-01 23:04:49
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 30 Jul 2011 09:41:29 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >> Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.
    >
    > Mają się bardzo dobrze, zwłaszcza tam gdzie samochód jest na gwarancji.

    A jak się mają do możliwości adaptacyjnych ECU i rozbudowanych
    procedur diagnostycznych?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 28. Data: 2011-08-02 00:48:40
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-01 23:04, Robert Rędziak pisze:
    > On Sat, 30 Jul 2011 09:41:29 +0200, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >>> Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu.
    >>
    >> Mają się bardzo dobrze, zwłaszcza tam gdzie samochód jest na gwarancji.
    >
    > A jak się mają do możliwości adaptacyjnych ECU i rozbudowanych
    > procedur diagnostycznych?

    To tam nie wiem.
    Wiem że tunerzy proponują taki układ do samochodów na gwarancji - teraz
    piggybacka, a po gwarancji remap. I jakoś to działa.


  • 29. Data: 2011-08-02 10:37:25
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 02 Aug 2011 00:48:40 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Wiem że tunerzy proponują taki układ do samochodów na gwarancji - teraz
    > piggybacka, a po gwarancji remap. I jakoś to działa.

    Jeśli ECU nie będzie się krzaczyć ze świnią/boksem. A są takie,
    które krzaczą się od lat, bo próbują korygować to, co piggyback
    poprawił.

    A nawet jeśli działa, to zazwyczaj korekta jest w robiona w
    sposób cokolwiek prymitywny (podniesienie ciśnienia na listwie,
    ciśnienia doładowania czy oszukiwanie sygnału czujnika położenia
    wału korbowego bez ingerencji w mapy).

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 30. Data: 2011-08-04 08:24:29
    Temat: Re: BMW X1
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-29 16:39, Olo pisze:
    > W dniu 2011-07-29 16:14, Waldek Godel pisze:
    >> Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:08:40 +0200, Olo napisał(a):
    >>
    >>> ja nie mam doświadczeń akurat z tym modelem, ale wydaje mi się, że2
    >>> sekundy różnicy do 100 to sporo.
    >>
    >> No z jednej strony sporo, ale może nie każdy potrzebuje od razu pełny
    >> wzwód, może jemu wystarczy, żeby się ładnie w kąpielówkach układał?
    >
    > 2 sekundy przy wyprzedzaniu mogą Ci uratować życie, a nie tam pałowanie
    > się od razu

    bzdet powtarzany bez refleksji.
    Slabszymi autami po prostu wyprzedzanie wyglada inaczej, a zaryzykuje
    nawet stwierdzenie, ze bezpieczniej: kierownik znajacy ulomnosc auta
    przygotowuje sobie wiecej miejsca na wyprzedzanie. Wielu kierownikow w
    mocniejszych furach swiecie wierzy, ze "jakos sie zmiesci" bo przeciez
    ma do dyspozycji 150KM (i 1500kg masy) i dodatkowo zestaw trzyliterowych
    skrotow.
    Wyobraz sobie, ze ludzie "maluchami" tez wyprzedzali i nie gineli masowo
    przy tej operacji.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: