eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaBF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaćRe: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "qvverty" <q...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Date: Tue, 1 Jun 2010 12:22:04 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <hu2u1c$bif$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hu2fve$imn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1275394924 11855 172.20.26.236 (1 Jun 2010 12:22:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 12:22:04 +0000 (UTC)
    X-User: qvverty
    X-Forwarded-For: 192.100.112.211
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:857565
    [ ukryj nagłówki ]

    calkiem niedawno mialem podobny problem. kupilem d5000 w zestawie z 16-85 i
    okazalo sie, ze mam bf. znajac marna reputacje serwisu nikona tez
    kombinowalem, co z tym fantem zrobic (naprawa w ramach gwarancji, rekojmia,
    niezgodnosc towaru z umowa). w koncu zdecydowalem sie na serwis nikona (moja
    argumentacja byla taka, ze jak odesle to do sklepu, to i tak aparat trafi do
    serwisu nikona, tylko potrwa to dluzej).
    najpierw zaczalem korespondowac z helpdeskiem i ku mojemu ogromnemu
    zaskoczeniu bardzo szybko otrzymywalem odpowiedzi na moje pytania oraz analize
    przeslanych zdjec. ich sugestie nie zawsze byly trafione ;), ale w koncu
    polecili mi wyslac korpus z obiektywem do serwisu gwarancyjnego. co prawda
    osobiscie podejrzewalem problem wylacznie w korpusie, ale jak juz wysylalem
    paczke to bylo mi wszystko jedno, czy umieszcze tam sam korpus czy caly zestaw.
    naprawa w serwisie trwala niecale 2 dni robocze (sic!), skonczylo sie na
    regulacji korpusu, obiektyw byl ok. jedyny problem byl z przesylka powrotna
    (dhl!): paczka wracala chyba 5 dni (wliczajac weekend), a kurier zostawil ja
    na koncu... u sasiada! dobrze, ze to uczciwi ludzie ;)
    reasumujac: nie taki serwis nikona straszny, mysle ze zaczeli przywiazywac
    wage do jakosci obslugi klienta i zalezy im na odbudowie zszarganej reputacji ;)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.06.10 15:11 jo44

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: