  • 11. Data: 2012-03-18 21:05:51
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 20:44, MadMan pisze:

    > Ja też prawdę mówiąc już nie wiem. Dopóki nie miałem automatu to
    > myślałem że manual jest git, bo daje większą kontrolę nad autem i
    > sratatata. No cóż, może i daje, ale wygoda jazdy automatem wygrywa :)
    >
    > Faktem jest że pali więcej. Nowe automaty podobno niekoniecznie. Mój nie
    > jest nowy.

    Do kościoła bomba, ale jak ktoś tym zapierdala, to idiota.

  • 12. Data: 2012-03-18 21:07:26
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:

> [...]
    > kretynizmem jest jeździć przednionapędówką albo jakąś
    > pseudoczteronapędówką z, pożałowania godnym, haldexem, bo jeździłem
    > Subaru i tylko tam jest prawdziwy napęd.
    >
    > Żeby nie było: w mojej krótkiej karierze kierowcy zaliczyłem już
    > skrzynie kłowe, klasyczne bez użycia sprzęgła, hydrokinetyczne (stary
    > Lincoln, nowe Subaru, Audi, Peugeot), bezstopniową (Subaru) i DSG
    > (Skoda). Nie jestem uprzedzony do żadnego z tych rozwiązań, jak również
    > nie jestem fanatykiem i wyznawcą absolutnym... no, może oprócz 6MT z
    > DCCD w STI '10 - to jest czad, chociaż na miejskie korki tragedia.

    Coś za coś, chce się zapierdalać trzeba machać czy to wajchą po środku
    czy to manetkami DSG.

  • 13. Data: 2012-03-18 21:10:11
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 20:58, megrims pisze:

    > Wole zdecydowanie ASB. Panuje w Polsce przekonanie, że ASB
    > są dla pedałów, którzy nie potrafią jeździć i że to nie męskie.
    >
    > Takie treści opowiadają Ci, którzy nie jeździli automatem.
    ASB jaka Megrims? Bo ty jesteś generalizator.
    DSG tez nazywają ASB a jak wiadomo bywa ona w tańszej opcji z
    automatyczną tylko z wajchą ASB do dojazdów do kosciola i do nie
    nerwowej pracy i w wersji do zapierdalania z manetkami przy kierze wiec
    o czym waść mość rzecze?

  • 14. Data: 2012-03-18 21:11:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Matyasik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swoją szosą

    slabi mnie ta maniera

  • 15. Data: 2012-03-18 21:14:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek Matyasik wrote:

> [...]
    > Do jakiejkolwiek zabawy automat po prostu się nie nadaje - tylko
    > klasyczny manual pozwala na dohamowania z redukcją i inne, ciekawe

    tylko po co to normalnemu kierowcy, któy samochodu używa do bezpiecznego i
    wygodnego przemieszczania się z punktu A do B do C do D itd...?

> [...]
    > zachować trochę obiektywizmu i nie szafować określeniami typu
    > "kretynizm" i "durne ręczne skrzynie". Równie dobrze mogę napisać, że

    Ostrość oceny wynika z tego że często czyta sie ostre stwierdzenia że tylko
    reczna szkrzynia...

    no z tego głupiego europejskiego oporu przed automatami.

  • 16. Data: 2012-03-18 21:14:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 21:04:25 +0100, ojciec napisał(a):

    > I zimie

    Rozwiń proszę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2012-03-18 21:14:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.03.2012 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:
    > tylko
    > klasyczny manual pozwala na dohamowania z redukcją i inne, ciekawe
    > zabawy na pustej, krętej drodze.

    Nie.

  • 18. Data: 2012-03-18 21:15:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-18 21:10, ojciec pisze:

> [...]
    > automatyczną tylko z wajchą ASB do dojazdów do kosciola i do nie
    > nerwowej pracy i w wersji do zapierdalania z manetkami przy kierze wiec

    Klasyczne automaty (ze sprzęgłem hydrokinetycznym) i wszelkie
    dwusprzęgłowe (DSG, DC-SST, PDK itp). są IMO lepsze niż skrzynie
    manualne. Z tego co słyszałem, to skrzynie bezstopniowe (np.
    Multitronik w Audi) są do dupy, ze względu na awaryjność.

  • 19. Data: 2012-03-18 21:16:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ojciec wrote:

    > Do kościoła bomba, ale jak ktoś tym zapierdala, to idiota.

    wiesz, każdy kto zapierdala po drogach publicznych jest w sumie idotą...

  • 20. Data: 2012-03-18 21:26:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-03-2012 20:58, megrims pisze:
    > Wole zdecydowanie ASB. Panuje w Polsce przekonanie, że ASB
    > są dla pedałów, którzy nie potrafią jeździć i że to nie męskie.

    W ASB z hydrokinetyką sporo pary idzie "w gwizdek", nie każdemu to pasuje.

    --
    Pozdr. Grzymosław