  • 101. Data: 2012-03-19 00:46:33
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 00:32:16 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Podczas zwlaniania sama zrobi redukcję, bo wie że za chwilę jest zakręt
    > który będziemy jechać bokiem? ;)

    Nie, bo i po co - ESP nie pozwoli pojechac bokiem :-)

    J.

  • 102. Data: 2012-03-19 00:49:41
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-03-18 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:
    > , bo jeździłem
    > Subaru i tylko tam jest prawdziwy napęd.

    "i jestem tak zajebisty, że nie mam nawet pojęcia, że nie tylko w suburu
    jest torsen..."

    *wa.

    Głupia dyskusja biednych ludzi. Od kiedy to tak różne potrzeby się
    załatwia jednym samochodem..?
    Do wożenia dupy po mieście jest automat (taak, na trasę też), do
    ścigania na ćwiartkę jest kłówka i czteronapęd (choć inny, niż na
    szuter), żeby rozwiaźć babę do pracy i dziecko do szkoły "pasek w
    tedejiku" albo vanik (a chętnie z automatem i czteronapędem na zimę!) a
    na dojazd do pracy i bujanie się w weekend jest shadow 1100 albo
    sportster 883.

    i chuj ;)

  • 103. Data: 2012-03-19 00:54:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin scobowski

> [...]
    > tedejiku" albo vanik (a chętnie z automatem i czteronapędem na zimę!) a
    > na dojazd do pracy i bujanie się w weekend jest shadow 1100 albo

    Ale niektórzy i tak zawsze wolą wsiąść w najszybszy jaki mają. :>

  • 104. Data: 2012-03-19 00:56:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Nie zabawka, ale tapczan dla starych dziadków. W216 V12 biturbo. Ale z
    > nudów dostaje na głowę pomału.

    Fakt, słaby, też bym go nie chciał. ;)

  • 105. Data: 2012-03-19 01:18:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:58:48 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam czemu w Europie ludzie tak kochają te durne ręczne
    > skrzynie biegów.
    > Co za przyjemność machać przez cały dzień wajchą i pedałować jak głupi skoro
    > można sobie wygodnie jeździć jak biały człowiek gaz, hamulec, luzik.

    Jak biały dureń - podjeżdżasz do skrzyżowania, zwalniasz, widzisz, że jest
    pusto, naciskasz gaz...

    A skrzynia moment, moment, niech się zastanowię? Może 2? A może 1? A nie
    wiem, poczekaj jeszcze chwilę!
    I już po sekundzie zaczynasz ruszać.
    Albo ni z gruszki, ni z pietruszki na równej drodze zaczyna zmieniac biegi
    z 3 na 4 i z powrotem.
    Testowane w nowym Volvo XC60.

    --
    ___________ (R)

  • 106. Data: 2012-03-19 01:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 00:42:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Heh ... a miałeś na serpentynach kiedyś rzygających pasażerów
    > podczas gdy ty się rozkoszowałeś ? :)

    Mialem, ale sie nie chwale, bo oni nadwrazliwi byli.

    > Przyjmijmy, że normalny kierowca to taki co wiezie pasażerów :)
    > Pasażery, to osoby, które zaczynają zawsze krzyczeć kiedy ty
    > doceniasz rozkosze :D

    To az tak to nie, no, moze prawie :-)

    J.

  • 107. Data: 2012-03-19 04:57:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:

    > Dokładnie.
    > Podobnie jak każdy co się wlecze jak glut z nosa.
    > Teraz pozostaje dopracować tylko kwestię zapierdalania i wleczenia,
    > obstawiam różnicę rzędu 100% pomiędzy naszymi uważaniami....

    no i własnie.

  • 108. Data: 2012-03-19 05:03:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin megrims

    > Ale po co rezygnować z jednej z najfajniejszych rzeczy w aucie, czyli
    > w pełni manualnej, mechanicznej zmiany biegów?

    po to aby sobie wygodnie jeździć a nie pałowac sie z pedałami i wajchą.

    Jakbym potrzebował jechac na rajd czy wyścigi to bym kupił coś innego.

  • 109. Data: 2012-03-19 05:11:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jak biały dureń - podjeżdżasz do skrzyżowania, zwalniasz, widzisz, że
    > jest pusto, naciskasz gaz...

    kopiesz gaz do dechy to komputer długo nie kombinuje tylko daje obroty i
    jazda, myśłenie trwa może z 0.5 sekundy.

    Wiesz zanim kupiłem też sie zastanawiałem jak bedzie wyglądało wyprzedzanie.
    I wyglada tak że wciszkaz gaz do dna i samochód sie zbiera wchodzi na
    maksymalne obroty bez zmiany biegów na wyższe.

    dojeżdzasz do skrzyżowania i sznurek a ty jak dureń, pedała pedał wajcha,
    pedał, pedał wajcha pedał pedał wajcha i tak az do usranej śmierci.

  • 110. Data: 2012-03-19 05:16:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Przecież odpowiedział. Jeśli chcesz w automacie z jakichś
    > powodów zredukować (jak to napisałeś, dla złapania
    > przyczepności) - to w automacie wykonuje się ręcznie redukcję.
    >
    > Jeśli chcesz hamować biegami - hamujesz biegami ... po prostu.

    kwestia jest w poczuciu własnej wartości...

    jedni są mężczyznami nawet chodząc w kolorowych koszulach i jadać smartem a
    inni musza dopiero ubrać skórę i wsiąść do "męskiego" samochodu żeby nie
    było przypadkiem widać ich prawdziwej orientacji.