  • 111. Data: 2012-03-19 06:54:56
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-03-2012 05:16, Marek Dyjor pisze:
    > jedni są mężczyznami nawet chodząc w kolorowych koszulach i jadać
    > smartem a inni musza dopiero ubrać skórę i wsiąść do "męskiego"
    > samochodu żeby nie było przypadkiem widać ich prawdziwej orientacji.

    Uwielbiam takie lansowania metroseksualizmu. Niedługo taki prawdziwy
    MENszczyzna nie pokaże się na plaży bez stanika.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 112. Data: 2012-03-19 07:20:25
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    > Yyyy. Cofał się z ASB ustawionym na "D"?

    Przy dużym wzniesieniu, np. przy wyjazdach z niektórych parkingów
    podziemnych potrafi cofać mimo, że jest na "D" :)
    Ciekawy efekt jak człowiek nie przyzwyczajony do tego zachowania.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 113. Data: 2012-03-19 07:35:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-19 00:56, to pisze:
    > begin megrims

    > Fakt, słaby, też bym go nie chciał. ;)

    Pogromca autostrad, ale aby polatać po zakrętach,
    to zapomnij. Bokiem nie chce pójść. Tapczan, nie auto.

  • 114. Data: 2012-03-19 07:36:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-19 05:11, Marek Dyjor pisze:

    > kopiesz gaz do dechy to komputer długo nie kombinuje tylko daje obroty i
    > jazda, myśłenie trwa może z 0.5 sekundy.

    czasem turbodziura tyle może trwać w dieslu z jedną turbiną.

  • 115. Data: 2012-03-19 07:51:38
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Nie bój, nie bój. Odmieni Ci się po pierwszej solidniejszej naprawie. ;)

    Prędzej się zepsuje manual niż automat.
    Chociażby tarcza sprzęgła, synchronizatory itd ...

    gregor

  • 116. Data: 2012-03-19 08:20:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-03-2012 07:51, gregor pisze:
    > Prędzej się zepsuje manual niż automat.
    > Chociażby tarcza sprzęgła, synchronizatory itd ...

    No i co jeszcze? Bo automat z hydrokinetyką ma jednak więcej elementów
    które psują się, a koszt ich naprawy często bywa astronomiczny.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 117. Data: 2012-03-19 08:33:03
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > samochodem >> z automatem wyjechać z miejsca, gdzie udaje mi się
    > wyjechać tylko >> metodą rozbujania samochodu przód-tył? Oczywiście z
    > uwzględnieniem >> różnych ASB, bo to pewnie robi różnicę.

    > Jaki samochód/skrzynia? Wyrabiał się ze zmianą biegu?

    Jak się zna auto, to spokojnie można się dopasować - wystarczy np. w
    ostatniej fazie "podjazdu" przodem już wrzucać wsteczny, tak żeby
    zmiana wypadła na szczycie.

    IMHO jedyną wadą automatu klasycznego z hydrokinetykiem jest większe
    spalanie.
    We wszystkim innym - jeśli chodzi o codzienne używanie - bije manual na
    głowę.

    Może jeszcze mała liczba niezależnych warsztatów znających się na ASB,
    ale to pochodna małej popularności.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 118. Data: 2012-03-19 08:34:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > samochodem z >> automatem wyjechać z miejsca, gdzie udaje mi się
    > wyjechać tylko metodą >> rozbujania samochodu przód-tył?

    > Wyrabia z przerzucaniem? I jak wachlować, w manualu wrzucam bieg,
    > powoli puszczam sprzęgło i jak przestaje jechać wciskam z powrotem -
    > szybko wrzucam drugi i zaczynam puszczać - w międzyczasie samochód
    > się "stacza" w drugą stronę.

    > Sposób "nieco" ryzykowny...'

    Wcale nie ryzykowny, bez problemu w biegu wsiadasz, bo bez gazu to
    pełza jak żółw.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 119. Data: 2012-03-19 08:35:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

> [...]

    > Ej, ale napisz wreszcie jak. Wrzucam "D", puszczam powoli hamulec,
    > dojeżdżam do końca (zaczyna się ślizgać)... i co dalej? Hamulec?

    Ano, tocząc się.
    Jak wystarczy N, to zrzucasz na N, stacza się, odbija, D, i tak krok po
    kroku.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 120. Data: 2012-03-19 08:40:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.03.2012 Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> napisał/a:

    > Przy dużym wzniesieniu, np. przy wyjazdach z niektórych parkingów
    > podziemnych potrafi cofać mimo, że jest na "D" :)
    > Ciekawy efekt jak człowiek nie przyzwyczajony do tego zachowania.

    Ale ja się dopytuję jak wyjechać z zasypanego śniegiem miejsca
    parkingowego, a nie jak ruszać pod górkę :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski