  • 1. Data: 2009-06-01 21:43:05
    Temat: Autocad Structure Detailing/RCad - problem
    Od: " ~kamil" <o...@g...pl>

    Witam!

    W pracy zostałem obdarowany pakietem AutoCAD Revit Structure Suite 2009 i
    jako, że prezentów się nie odmawia teraz się wgryzam w te wynalazki. Ale
    Autodesk (jak i robobat) zapomniał do swoich programów dołączyć porządnej
    pomocy i tutaj rodzą się problemy. To co potrafiłem wyłuskałem sam z helpu,
    przykładowego (nieprzyzwoicie prostego) projektu i netu ale są rzeczy na który
    łamię sobie zęby i głowę od kilku dni. Jako, że wyjazd na szkolenie na razie
    nie wchodzi w grę szukam pomocy u Was. Może ktoś pracuje na ww. programach
    (głównie ASD/RCad) i mógłby mi udzielić odpowiedzi na parę pytań (forum
    robobatu jest kiepskie) - albo na grupie albo na prvie jak bedzie wygodnie. :)

    pozdrawiam
    Kamil

    ps: pierwsze pytanie - jak włączyć obróbkę krawędzi przy spawaniu? Opcje widzę
    ale uruchomić nie potrafię.