  • 51. Data: 2012-01-15 20:38:36
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-15 13:34, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
    > wypuscic tak niedopracowana wersje ?

    Pewnie aby patrzeć TomTom też wyjdzie na andka :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 52. Data: 2012-01-15 22:13:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie aby patrzeć TomTom też wyjdzie na andka :)

    Pasowałyby do siebie. ;-)

  • 53. Data: 2012-01-15 23:35:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-14 14:07, DoQ pisze:
> [...]
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Ok, działa nawet - dość sprawnie, nawiguje - AM Traffic też działa, może
    > być fajne:)

    ale daleko jej wciaz do Sygic GPS Navigation (Aura) - graficznie i
    funkcjonalnie.
    To, że jest i coś tam pokazuje (i wcale nie wybiera optymalnej trasy) -
    to wciąż za mało

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 54. Data: 2012-01-15 23:37:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-14 15:14, Qlfon pisze:

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Na Asus Transformer działa bez problemu, ale przejechałem tylko po
    > mieście parę kilometrów. na trasę zabiorę jak jakiś sposób montażu
    > wymyśle:)

    a na GalaxyTab sie wywala.
    Pojawia sie ekran startowy glos Holka i.... koniec.

    Traila tam gdzie jej miejsce (na razie przynajmniej) - na smietnik.

    Uwaga: przy odinstalowywaniu nie usuwa po sobie katalogu Automapa na
    karcie pamieci - trzeba zrobic to recznie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 55. Data: 2012-01-16 00:58:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-15, AL <a...@s...tam> wrote:

    > a na GalaxyTab sie wywala.
    > Pojawia sie ekran startowy glos Holka i.... koniec.

    Na Galaxy S działa dobrze. Acz interfejs mi nie leży :-(

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 56. Data: 2012-01-16 02:10:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2012 13:37:15 +0100,
    Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl> screamed:

    > Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    > przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    Zainstalowałem. Uruchomiłem. Wywaliła się na starcie. Usunąłem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 02:10:08 user up 13049 days, 14:05, 1 user, load average: 0.90, 0.61, 0.72 ]

    Marijuana is nature's way of saying, "Hi!".

  • 57. Data: 2012-01-16 07:57:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-15 22:13, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Pasowałyby do siebie. ;-)

    Masz rację :) - łatwość obsługi, intuicyjność - wszystko w pakiecie :)

  • 58. Data: 2012-01-16 08:38:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-15 23:35, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ale daleko jej wciaz do Sygic GPS Navigation (Aura) - graficznie i
    > funkcjonalnie.

    Co do funkcjonalności zapewne zgoda (trudno znaleźć mniej funkcjonalny
    program od AM :) ), ale o grafice to lepiej nie pisz AM już jest
    przeładowana graficznie i cukierkowa ale Aura przy niej to jak choinka
    świąteczna przy świerku w lesie - zdecydowanie zbyt wiele napaćkane na
    ekranie moim zdaniem.

  • 59. Data: 2012-01-16 09:25:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
    Dnia 2012-01-15 23:35, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >Co do funkcjonalności zapewne zgoda (trudno znaleźć mniej
    >funkcjonalny program od AM :) )

    Na Androida ?
    Bo nie wiem czego wy chcecie od funkcjonalnosci AM - mysle o wersji
    WinCE.

    J.

  • 60. Data: 2012-01-16 18:28:48

    Sun, 15 Jan 2012 10:20:30 +0100, w <jeu5mv$qmb$1@mx1.internetia.pl>, "marvin"
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Uzytkownik "Bartosz Suchecki" napisal...

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > A tam jakaś automapa, na tomtoma dalej trzeba czekać... :-)

    Nie trzeba, potrzebujesz nieaktualne mapy, to masz je w Sygicu :).