  • 11. Data: 2011-06-13 11:17:48
    Temat: Re: Auto tanie auto do pracy czy ktos potrzebuje?
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > nie wiem moze 2k?

    0,2k chyba

    > strzelam po kosztach w ostatnich miesiącach :)
    >
    > koło zamachowe rozrusznik 2tygodnie temu - 600zł
    > tłumik 3 miesiące temu 150zł
    > pod koniec roku zawieszenie ok 200zł
    > sprzęgło miesiac temu 550zł
    > akumulator 200zł
    > i jeszcze pewnie cos by sie znalazlo co bylo robione niedawno
    > żony musiałbym podpytać

    bez znaczenia. auto to nie inwestycja.

  • 12. Data: 2011-06-13 12:38:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > bez znaczenia. auto to nie inwestycja.

    Jakie by nie było, to powinno byc sprawne

  • 13. Data: 2011-06-13 16:58:38
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jakie by nie było, to powinno byc sprawne

    amen

  • 14. Data: 2011-06-13 20:09:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:it58it$1c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > amen

    tyle, ze sprawność jako taka nie podnosi ceny, mimo ze niesprawnosć moze ją
    obniżać.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-06-13 22:19:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > tyle, ze sprawność jako taka nie podnosi ceny, mimo ze niesprawnosć moze
    > ją obniżać.

    zauwazylem to dlatego nie kwapie sie do sprzedazy mojego starego rumpelka