  • 1. Data: 2011-06-13 09:54:26
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    &gt; Proponuję sprawdzić jeszcze Octavię 1.4 TSI.

    W grę wchodzi tylko Ceed albo i30. Inne odpadają.

  • 2. Data: 2011-06-13 22:48:08
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Znajomy jeździł Lanosem, a teraz przymierza się tylko do Octavii.
    Stąd była moja uwaga. ;)

    cee'd ma lepsze zawieszenie.
    Hyundai jest nieco lepiej wykonany w środku.

    Jak znajomego nie przeraża niższa jakość wykończenia cee'd-a
    i więcej hałasu w kabinie, to niech bierze cee'd-a.
    Jak woli auto odrobinę bardziej wymuskane i "wysmakowane",
    to bardziej będzie pasować Hyundai z zawieszeniem dla preferujących
    spokojniejszą jazdę.

    --
    CB

  • 3. Data: 2011-06-15 15:59:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Jun 2011 22:48:08 +0200, w <it5t6h$8or$1@news.mm.pl>, "cbnet"
    <c...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jak woli auto odrobinę bardziej wymuskane i "wysmakowane",
    > to bardziej będzie pasować Hyundai z zawieszeniem dla preferujących

    OK, ale jakie masz wsparcie na te tezy?

  • 4. Data: 2011-06-16 22:00:16
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zadaj pytanie jakoś bardziej zrozumiale.

    --
    CB

  • 5. Data: 2011-06-17 15:47:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 22:00:16 +0200, w <itdngk$28iq$1@news.mm.pl>, "cbnet"
    <c...@n...pl> napisał(-a):

    > Zadaj pytanie jakoś bardziej zrozumiale.

    Z jakiego powodu tak uważasz.

    PS. Pisuje się pod cytatem.

  • 6. Data: 2011-06-17 22:59:23
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Z powodu danych technicznych, testów obu aut... itd.

    Wnioski?
    Trywializując i generalizując: kobietom Hyundai-e o wiele bardziej
    przypadną do gustu, niż KIA-e.

    Dlaczego?
    Płyta podłogowa, silniki, czy część części są dokładnie te same,
    ale ponieważ to różne auta adresowane do różnych odbiorców,
    gdyż zostały zaprojektowane z myślą o różnych odbiorcach,
    więc się różnią i technicznie (rodzaj zawieszenia tylnego)
    i "organoleptycznie" (na ucho, na oko, na dotyk...).

    Notabene: trudno przyjmować, że koncern Hyundai-KIA będzie
    robić konkurencję sobie samemu wypuszczając "bliźniacze"
    konstrukcje w dodatku przeznaczone dokładniutko dla tych samych
    odbiorców...
    jeśli nie ma się problemów z poczuciem realizmu, offfkorzzz.
    Czyż nie? ;)

    PS: pisze się tak jak się uznaje za odpowiednie.
    Jak się nie potrafi przeczytać co jest napisane to się pomija
    i nie czyta.

    --
    CB

  • 7. Data: 2011-06-20 16:55:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2011 22:59:23 +0200, w <itgfbe$1urn$1@news.mm.pl>, "cbnet"
    <c...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > odbiorców...
    > jeśli nie ma się problemów z poczuciem realizmu, offfkorzzz.

    Liczyłem na jakieś konkretne uwagi, a nie ogólniki.
    Ale niech będzie.

    > PS: pisze się tak jak się uznaje za odpowiednie.

    Pisze się tak jak jest ogólnie przyjęte w pisanych (bądź nie) zasadach.

    > Jak się nie potrafi przeczytać co jest napisane to się pomija
    > i nie czyta.

    Rozumiem, że jak ci ktoś nasra na wycieraczkę, to będziesz dzielnie to
    codziennie przeskakiwał zamiast zwrócenia uwagi na niestosowność takiego
    zachowania.

  • 8. Data: 2011-06-20 22:49:05
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Staram się dzielnie znosić niedorozwinięte wynurzenia i zachowania
    m.in. takie jak twoje.

    Jeśli lubisz tej klasy porównania, to twój sposób cytowania jest
    analogiczny do mówienia dupą, a mój - ustami.
    W tym sensie nie musisz się schylać do mojej dupy, aby usłyszeć
    co mówię.
    Tak więc twoje porównanie jest dosłownie z dupy wyciągnięte.
    IMHO.

    --
    CB

  • 9. Data: 2011-06-21 18:01:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jun 2011 22:49:05 +0200, w <itobru$14is$1@news.mm.pl>, "cbnet"
    <c...@n...pl> napisał(-a):

    > Jeśli lubisz tej klasy porównania, to twój sposób cytowania jest
    > analogiczny do mówienia dupą, a mój - ustami.

    Generalnie normą jest to co robi większość. Najwyraźniej normą w twojej okolicy
    są chamskie zachowania, stąd twój brak kultury.

    Na szczęście znosić tego nie trzeba - lecisz do kibelka.

    > W tym sensie nie musisz się schylać do mojej dupy, aby usłyszeć
    > co mówię.

    Z tego wynika, że to ty schylasz się do mojej dupy -- więc w kibelku będzie ci
    dobrze.

  • 10. Data: 2011-06-22 01:14:32
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zgadza się.