  • 1. Data: 2011-06-12 22:08:57
    Temat: olej+piach - gdzie wyrzucic?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Przytrafila mi sie dzisiaj mala "katastrofa ekologiczna". Nie wnikajac w
    szczegóły - mam ok.15l piachu z mocno przepracowanym olejem - jak się
    tego pozbyc w sposob cywilizowany?
    Da sie to gdzies oddac lub zneutralizowac jakims domowym sposobem?

    *tylko bez pomyslow typu "zakop w lesie" prosze. :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-06-12 22:14:18
    Temat: Re: olej+piach - gdzie wyrzucic?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Da sie to gdzies oddac lub zneutralizowac jakims domowym sposobem?
    >
    > *tylko bez pomyslow typu "zakop w lesie" prosze. :)

    jak ktoś poda Ci cene to zmienisz zdanie ;p
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2011-06-12 22:21:35
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Da sie to gdzies oddac lub zneutralizowac jakims domowym sposobem?
    >
    > *tylko bez pomyslow typu "zakop w lesie" prosze. :)

    poszukaj w swoim mieście punktu zbiórki odpadów problemowych.
    od osób prywatnych musza odebrać wszystko i za friko.

    Jacek

  • 4. Data: 2011-06-13 11:29:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-12 22:08, venioo pisze:
> [...]
    > Da sie to gdzies oddac lub zneutralizowac jakims domowym sposobem?
    >
    > *tylko bez pomyslow typu "zakop w lesie" prosze. :)

    Przepalić w piecu od centralnego ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-06-13 11:30:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > od osób prywatnych musza odebrać wszystko i za friko.

    U nas za darmo nie biorą.
    http://www.odpady.poznan.pl/index.php?poz=&pid=11111
    244
    http://www.odpady.poznan.pl/dir/zalacznik/wiadomosc/
    1775/cennik_pgop.doc

    Robert

  • 6. Data: 2011-06-13 11:36:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 11:29:51 +0200, Lewis napisał(a):

    > Przepalić w piecu od centralnego ;P

    WOW... to sporo kieliszków z tego wyjdzie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2011-06-13 12:11:40
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 11:36, Waldek Godel pisze:

    > WOW... to sporo kieliszków z tego wyjdzie

    No to chlopaki macie jakies formy? Wolicie do wina czy do wódki? ;)

    --
    venioo

  • 8. Data: 2011-06-13 20:13:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > poszukaj w swoim mieście punktu zbiórki odpadów problemowych.
    > od osób prywatnych musza odebrać wszystko i za friko.

    ze niby kto tak powiedział i na jakiej podstawie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-06-13 20:57:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 22:21:35 +0200, "Jacek" <s...@o...pl> wrote:

    >od osób prywatnych musza odebrać wszystko i za friko.

    Optymista.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-06-13 21:18:27
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ze niby kto tak powiedział i na jakiej podstawie?

    na podstawie uchwały rady miasta.
    jakie miasto, taka uchwała
    http://gospodarka-odpadami.pl/odpady/odpady-problemo
    we