  • 1. Data: 2011-06-13 09:07:09
    Temat: Auto tanie auto do pracy czy ktos potrzebuje?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    temat często się przewija
    więc zapytam, czy moze ktos potrzebuje tanie auto do pracy.
    Pierwszy właściciel z salonu, nowe sprzęgło, tłumik nowy, rozrusznik i
    alternator, akumulator.
    instalacja gazowa, wszystko 100% sprawne nic nie trzeba robic
    wsiadac jechac czas zmienic po 18 latach

  • 2. Data: 2011-06-13 09:46:29
    Temat: Re: Auto tanie auto do pracy czy ktos potrzebuje?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > alternator, akumulator.
    > instalacja gazowa, wszystko 100% sprawne nic nie trzeba robic
    > wsiadac jechac czas zmienic po 18 latach

    Biere.
    Tylko jeszcze powiedz czy to Bentlej czy Dajewo bo nie wiem ktorą komórkę
    naszykować ;-)

  • 3. Data: 2011-06-13 09:55:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Biere.
    > Tylko jeszcze powiedz czy to Bentlej czy Dajewo bo nie wiem ktorą komórkę
    > naszykować ;-)

    heh niestety to tylko
    hunday pony

  • 4. Data: 2011-06-13 09:59:44
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > heh niestety to tylko
    > hunday pony

    a cena?

  • 5. Data: 2011-06-13 10:16:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości

    > a cena?

    nie wiem moze 2k?

    strzelam po kosztach w ostatnich miesiącach :)

    koło zamachowe rozrusznik 2tygodnie temu - 600zł
    tłumik 3 miesiące temu 150zł
    pod koniec roku zawieszenie ok 200zł
    sprzęgło miesiac temu 550zł
    akumulator 200zł
    i jeszcze pewnie cos by sie znalazlo co bylo robione niedawno
    żony musiałbym podpytać

  • 6. Data: 2011-06-13 10:19:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    jeszcze olej i filtry ok 3 tygodnie temu :)

  • 7. Data: 2011-06-13 10:28:44
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 09:07, Amir pisze:
    > Witam!
    >
    > temat cz?sto si? przewija
    > wi?c zapytam, czy moze ktos potrzebuje tanie auto do pracy.
    > Pierwszy w?a?ciciel z salonu, nowe sprz?g?o, t?umik nowy, rozrusznik i
    > alternator, akumulator.
    > instalacja gazowa, wszystko 100% sprawne nic nie trzeba robic
    > wsiadac jechac czas zmienic po 18 latach

    napisz chociaz co to za bolid i to znaczy "tanio"

    --
    venioo

  • 8. Data: 2011-06-13 10:32:05
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 10:28, venioo pisze:

    > napisz chociaz co to za bolid i to znaczy "tanio"

    dobra, juz po odhibernowaniu kompa widze ;)

    --
    venioo

  • 9. Data: 2011-06-13 10:39:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-13 10:16, Amir wrote:

    > nie wiem moze 2k?
    > strzelam po kosztach w ostatnich miesiącach :)
    > koło zamachowe rozrusznik 2tygodnie temu - 600zł
> [...]

    Filantrop ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2011-06-13 10:51:56
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Filantrop ;)

    heh :)
    Po prostu żony jeszcze pozbyc się nie miałem zamiaru:)