  • 1. Data: 2010-04-18 19:07:20
    Temat: reklamacja aku w Norauto
    Od: TMK <n...@s...pl>

    Witam,

    W grudniu 2008 kupiłem u nich akumulator (przeklejona varta) z 3 letnią
    gwarancją. Od miesiąca ładuje go co 5-6 dni i regularnie pada. Napięcie
    ładowania w autku jest dobra tj. 14,41V bez obciążenia. Jak wygląda
    rozpatrzenie reklamacji aku przez norauto? Wymienią czy mam szykować się
    na jakieś niespodzianki?

    --
    Pozdrawiam, TMK

  • 2. Data: 2010-04-18 22:08:38
    Temat: Re: reklamacja aku w Norauto
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    TMK napisał(a):
    > ładowania w autku jest dobra tj. 14,41V bez obciążenia.
    Masz mieć 13,8-14,4 z obciążeniem, bo to Ci sprawdzą.
    > Jak wygląda rozpatrzenie reklamacji aku przez norauto?
    > Wymienią czy mam szykować się na jakieś niespodzianki?
    Norauto ma (tu też opisywaną) "świetną" renomę, więc szykuj
    się na IMHO wciskanie kitu. Pochwal sie co załatwiłeś.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-19 14:21:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Norauto ma (tu też opisywaną) "świetną" renomę, więc szykuj się na IMHO
    > wciskanie kitu.

    Z ciekawości -- gdzie najczęściej go wciskają?

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-04-19 16:38:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Z ciekawości -- gdzie najczęściej go wciskają?
    To zależy na co jesteś podatny.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-04-19 16:54:02
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-04-2010 14:21, to pisze:

    > Z ciekawości -- gdzie najczęściej go wciskają?

    Zależy gdzie masz dziurę

  • 6. Data: 2010-04-19 17:38:45
    Od: TMK <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-18 22:08, Krzysztof 45 pisze:

    > Norauto ma (tu też opisywaną) "świetną" renomę, więc szykuj
    > się na IMHO wciskanie kitu. Pochwal sie co załatwiłeś.

    Z obciążeniem miałem 14,2. Byłem, sprawdzili jakimś miernikiem który
    pokazywał aktualną pojemność i miałem 204 z 400A oraz graficzny i
    tekstowy wynik pomiaru z dopiskiem "wymiana" - urocze ;)) Od ręki zwrot
    gotówki, kupiłem u nich kolejna Vartę z 3 letnią gwarancją dopłacając
    70zł (mocniejsza) już z darmowym montażem (klucz 10 i 5 min zabawy, ale
    niech będzie, że w cenie :) ). Do wyboru miałem normalną procedurę
    gwarancyjną czyli 14 dni na decyzję. Dla mnie załatwienie ok.

    Przy okazji spytałem ile kosztuje wymiana sworznia wahacza (nity) i tu z
    ceną pojechali - 120 albo 130zł nie pamiętam, plus części :)

    --
    Pozdrawiam, TMK

  • 7. Data: 2010-04-19 17:45:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    TMK napisał(a):
    > Z obciążeniem miałem 14,2. Byłem, sprawdzili jakimś
    > miernikiem który pokazywał aktualną pojemność i miałem
    > 204 z 400A oraz graficzny i tekstowy wynik pomiaru z
    > dopiskiem "wymiana" - urocze ;))
    No i OK.
    Powoli zmieniam opinię o Norauto odnosnie maneli na gwarancji.
    Choć opinie o ich mechanikach są takie, że niektórzy nie
    dali by im nawet oleju zmienić.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-04-19 18:03:30
    Od: TMK <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-19 17:45, Krzysztof 45 pisze:

    > Powoli zmieniam opinię o Norauto odnosnie maneli na gwarancji.
    > Choć opinie o ich mechanikach są takie, że niektórzy nie
    > dali by im nawet oleju zmienić.

    Pierdoły robię we własnym zakresie odkąd po ostatniej wizycie w aso
    skody (8 lat temu) był np odfajkowany wymieniony filtr powietrza, a
    został stary etc. Tylko ze sworzniem jakoś nie mam polotu do dłubania :)

    Z obsługą jest tak jak płacą, we Wrocławiu sami dwudziestoparoletni
    mechanicy. Przed wizytą u nich podłączałem zwykły multimetr metexa,
    sprawdziłem napięcia i prąd w spoczynku, a tam cudny-miernik, który po
    podłączeniu wyświetla napis "wymiana" :))

    --
    Pozdrawiam, TMK