-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!news.k-dsl.de!border2.nntp.ams2.giganews.com!bord
er2.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.twea
knews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 20 Apr 2010 00:10:56 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Auto na kategorię B1
References: <hqh371$lu3$1@news.onet.pl> <4bccc353$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
<hqiha4$k4$1@news.onet.pl> <4bcccb58$0$2596$65785112@news.neostrada.pl>
<hqiif5$47d$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <hqiif5$47d$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <4bccd4ef$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.44.32
X-Trace: 1271715055 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17096 83.28.44.32:27333
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273875
[ ukryj nagłówki ]Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)
> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.
Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.
Ale nadal to jest mało.
Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.
Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.
Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 00:18 Cavallino
- 20.04.10 08:27 LEPEK
- 20.04.10 09:46 Tomasz Pyra
- 20.04.10 10:14 Cavallino
- 20.04.10 13:01 LEPEK
- 20.04.10 13:19 Cavallino
- 20.04.10 14:06 g...@p...onet.pl
- 20.04.10 14:45 J_K_K
- 20.04.10 19:25 Tomasz Pyra
- 20.04.10 19:59 Brzezi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=