eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto na kategorię B1 › Re: Auto na kategorię B1
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!news.k-dsl.de!border2.nntp.ams2.giganews.com!bord
    er2.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.twea
    knews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Apr 2010 00:10:56 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto na kategorię B1
    References: <hqh371$lu3$1@news.onet.pl> <4bccc353$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqiha4$k4$1@news.onet.pl> <4bcccb58$0$2596$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqiif5$47d$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hqiif5$47d$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <4bccd4ef$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.44.32
    X-Trace: 1271715055 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17096 83.28.44.32:27333
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273875
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:
    >
    >> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
    >> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
    >
    > Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

    Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
    Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
    można na oparach :)


    > Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
    > Kto to później sprawdzi? ;-)
    >
    > Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

    Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
    jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
    I tu łatwe odchudzanie się kończy.
    Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
    komforcie.
    Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

    Ale nadal to jest mało.

    Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
    wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
    wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

    Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
    najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
    IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

    Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
    wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: