  • 11. Data: 2010-04-20 08:27:35
    Temat: Re: Auto na kategorię B1
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:

    > Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
    > A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

    Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
    830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
    300 kg, to chyba trzeba lekkie klapy i szyby wstawić, akumulator jakiś
    tyci, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... A i tak wynik byłby
    niepewny.

    > Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
    > Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

    A to jest paserstwo ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-04-20 09:46:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    LEPEK pisze:

    > Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
    > 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
    > 300 kg, to chyba trzeba

    > lekkie klapy

    15kg

    > i szyby wstawić

    5-8kg (przedniej nie wolno)

    , akumulator jakiś tyci

    10kg, no może 15kg jak rezygnujesz z rozrusznika ;)

    >, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł...

    10kg, a i to pewnie jak zostawisz tylko jedno siedzenie

    > A i tak wynik byłby
    > niepewny.

    Zdecydowanie.

    IMO poważne odchudzanie samochodu tylko przez cieniowanie blach -
    piaskowanie albo chemiczne.
    Plus coś tam wiem da się ugrać jakimś lekkim lakierowaniem (ile może
    ważyć powłoka lakiernicza w normalnym aucie?), ale pewnie ruda tylko na
    to czeka.

  • 13. Data: 2010-04-20 10:14:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
    > 830-890 na 550?

    A widziałeś takie?
    Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy
    model.

    > A to jest paserstwo ;P

    Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?

  • 14. Data: 2010-04-20 13:01:58
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > A widziałeś takie?

    Wiedziałem, że będę musiał palcem pokazać :) Ale tym razem się
    przygotowałem:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C119275
    79
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C119269
    66
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C126607
    59
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C126599
    56

    Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

    > Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy
    > model.

    Za:
    http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-lupo/
    1.0 50KM - 890
    1.2TDI 3L 61KM - 830

    > Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?

    Ależ gdzieżbym tam!
    Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)

    Pozdr,

  • 15. Data: 2010-04-20 13:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

    Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy
    auta.
    Jakiś kosmos.
    Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz
    fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów.

    > Ależ gdzieżbym tam!
    > Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)

    To co najwyżej kupił auto z wadą prawną.
    Do paserstwa jeszcze przepaść.

  • 16. Data: 2010-04-20 14:06:41
    Od: g...@p...onet.pl

    > Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
    > blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
    > będzie rdzewieć itd.
    Lepiej już przerobić na kabrio ;-)

  • 17. Data: 2010-04-20 14:45:30
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Lepiej już przerobić na kabrio ;-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2010-04-20 19:25:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Cavallino pisze:

    > Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3
    > masy auta.
    > Jakiś kosmos.

    Etam kosmos. Zwykła antygrawitacja. ;)
    W stacjach kontroli pojazdów to się takie rzeczy dzieją że zamiana wody
    w wino to przy tym nic ;)

    Wg. wagi w EuroNCAP takie Lupo to 910kg, a Punto to 919kg ;)
    Więc dużo nie brakuje.

    > Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził
    > rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego
    > przeglądów.

    No tu nawet demontaż silnika i zawieszenia chyba by nie pomógł :)

  • 19. Data: 2010-04-20 19:59:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 20 kwi 2010 o 14:06 GMT, g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Lepiej już przerobić na kabrio ;-)

    Moze nie zdajesz sobie sprawy, ale cabrio zazwyczaj sa ciezsze niz
    odpowiedniki z dachem, bo mimo ze odcinasz dach, to musisz dac sporo wiecej
    wzmocnien na ktore dzila duzo wieksza sila, aby auto sie nie zalamalo... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi