  • 21. Data: 2011-03-17 22:34:01
    Temat: Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Krzysiek, powiem tak: gdyby miara tego, czy stac kogos na utrzymanie
    auta czy nie, byl chwilowy brak lub przyplyw gotowki - wowczas kazdy z
    nas chwilowo jezdzilby autami za duze tysiace, po czy musialby
    sprzedawac, jesli w danym czasie pieniadze zostalyby przeznaczone na
    inny cel, a wyniklaby awaria. Dlatego uwazam, ze mylisz sie co do
    swojego stwierdzenia - wlasnie pewna sume zaiwestowalem w auto, po
    czym wyszla usterka katalizatora.

    Uwazam, ze jest to temat nie zwiazany z watkiem, dlatego w dalszej
    kwestii nie bede sie wypowiadal.

    Nie poczulem sie urazony, ale przeprosiny przyjmuje i zycze
    wszystkiego dobrego :)

    Pozdrawiam,
    Emil.

    P.S. Jakis czas temu widzialem Volvo 850 Kombi - jak na moj gust,
    wielkie auto - aczkolwiek klasyka :)

  • 22. Data: 2011-03-18 00:03:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, koziel <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > inny cel, a wyniklaby awaria. Dlatego uwazam, ze mylisz sie co do
    > swojego stwierdzenia - wlasnie pewna sume zaiwestowalem w auto, po

    No nie. Ja właśnie uważam, że jeśli chwilowe zachwianie finansów nie
    pozwala mi na utrzymanie samochodu[1] to znaczy, że mam samochód na
    który mnie nie stać.

    > Uwazam, ze jest to temat nie zwiazany z watkiem, dlatego w dalszej
    > kwestii nie bede sie wypowiadal.

    Jakby był obowiązek utrzymywania jednego tematu przez cały wątek to
    usenet by już dawno umarł :)

    > Nie poczulem sie urazony, ale przeprosiny przyjmuje i zycze
    > wszystkiego dobrego :)

    Wzajemnie.

    > P.S. Jakis czas temu widzialem Volvo 850 Kombi - jak na moj gust,
    > wielkie auto - aczkolwiek klasyka :)

    Najmniejsze nie jest, jeździ mi się nim przyjemnie, koszty serwisowania
    nie zabijają.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    1 - czyli na naprawy, wymianę opon, koszty eksploatacji, ubezpieczenie, etc.

  • 23. Data: 2011-03-19 01:20:22
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Jak pisalem wyzej - koncze dyskusje w tym temacie. Ja mam swoje
    poglady, Ty swoje - nie mam zamiaru wdawac sie w dyskusje, ktora i tak
    nie osiagnie konsensusu, bo tak moglisbysmy wysnuwac swoje racje w
    nieskonczonosc :)