  • 11. Data: 2011-03-17 09:03:47
    Temat: Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"

    > Wróć jak zaczniesz odróżniać stwierdzenie faktu od jego oceny oraz oba
    > od życzeń.

    Wróć jak zaczniesz Złośliwcze odpowiadać na temat. Co to za fakt
    ponadto, skoro nie znasz koziela i gówno o nim wiesz?

    Przeproś ładnie i spieprzaj zamiast brnąc w to dalej.

  • 12. Data: 2011-03-17 09:24:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Wróć jak zaczniesz Złośliwcze odpowiadać na temat. Co to za fakt
    > ponadto, skoro nie znasz koziela i gówno o nim wiesz?

    Sam napisał, że na razie nie ma kasy na przywrócenie sprawnego stanu
    technicznego.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-03-17 09:55:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Thursday, March 17, 2011, 9:03:47 AM, you wrote:

    > Wróć jak zaczniesz Złośliwcze odpowiadać na temat. Co to za fakt
    > ponadto, skoro nie znasz koziela i gówno o nim wiesz?

    > Przeproś ładnie i spieprzaj zamiast brnąc w to dalej.

    Z jakiej choinki żeś się urwał? Jak na razie to ty masz powody do
    przepraszania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-03-17 10:49:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Z jakiej choinki żeś się urwał? Jak na razie to ty masz powody do
    > przepraszania.

    Denerwuje mnie już ta masa cyników, wróżek i przepowiadaczy - powiedz mi
    jaki sens ma wypowiedz, "nie stać Cie na to", jaki widzisz w tym cel?
    Dla mnie jest jasny , bo poza próbą poniżenia innej osoby i być może
    poprawienia sobie nastroju (mnie stać w domyśle) innego racjonalnego
    powodu nie widzę. Co ma zrobić koziel po takiej wypowiedzi? Pędzić do
    komisu i kupić sobie Malucha?

  • 15. Data: 2011-03-17 14:27:01
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-03-16 19:16, koziel pisze:

    > Druga sprawa, to maly problem z katalizatorem. Niestety bede musial go
    > wymienic, gdyz kontrolna "silnika" swieci juz dluzszy czas i diagnoza
    > byl uszkodzony katalizator. Myslalem, aby czyms go zastapic, jednak z
    > tego co wyczytalem - w katalizatorze jest dodatkowa sonda. Wchodzi
    > tylko wymiana na nowy. Jezeli macie namiary na firme, ktora wysylkowo
    > zajmuje sie sprzedaza owej czesci a przy tym ma korzystne ceny, prosze
    > o namiary.

    Nie bedzie to moze az tak pomocne ale moze sie udac. Jak w 1.8T
    zmieniaja wydech na bardziej luzny (bez katalizatora) to w miejscu
    katalizatora w wydechu wykonuje sie odpowiedni otwor i wkreca tulejke
    (podobno El-Tec najpierw zaczal to robic, nie wiem). Mniej wiecej
    wyglada to tak:
    http://allegro.pl/oszukiwacz-sygnalu-drugiej-sondy-s
    onda-lambda-i1422064854.html
    Nie wiem jak z dzialaniem (mam diesla) ale podobno w wiekszosci wypadkow
    blad znika i jest wszystko ok. Pytales na A4-klub.pl ?

    ps. Dosc drogo, 95zl za takie cos ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 16. Data: 2011-03-17 17:15:45
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

> [...]
    > poprawienia sobie nastroju (mnie stać w domyśle) innego racjonalnego
    > powodu nie widzę. Co ma zrobić koziel po takiej wypowiedzi? Pędzić do

    Masz racje, a teraz panowie wrzuccie na luz ;)

    sz.

  • 17. Data: 2011-03-17 21:04:07
    Od: koziel <k...@w...pl>

    > Krzysiek Kiełczewski < wrote,.......

    Tak, tak - Panie Krzysztofie .p to moze pochwal sie, czym Ty
    jezdzisz :>

    Jak napisal Ktos z Szanownych Grupowiczow: nie znasz mnie i akurat
    Twoje stwierdzenie jest na wyrost. Wiesz, jakby mnie nie bylo stac na
    utrzymanie tego auta, to nie pedzilbym na wymiane rozrzadu itp. do
    serwisu, by miec chociaz gwarancje (ktora mechanicy nie oferowali za
    taki sam koszt robocizny). Ale oczywiscie Ty jestes jasnowidzem i
    wiesz lepiej ode mnie. Jak dla mnie, osoby takie jak Ty, nie powinny
    zabierac glosu w dyskusji, skoro nie maja nic do powiedzenia
    konkretnego w temacie, a tylko chca sie pochelpic ;P BEZ KOMENTARZA.
    Poza tym przeczytaj, co napisalem Lewis'owi - w niedlugim czasie mam
    zamiar wymienic ten kat na nowy.

    > Przemysław Czaja < wrote,.......

    Zgadza sie z Toba Przemku w 100%, widac na Grupie istnieja jeszcze
    osoby, ktore musza dac upust swojej hmmm .... wyzszosci??

    > Maciej Browarczyk < wrote,......

    Mysle Macku, ze jednak w niedlugim czasie wstawie nowy kat - decyzje
    ma mi pomoc podjac zaprzyjazniony mechanik po obejrzeniu auta. Swoja
    droga na a4-klub.pl nie pytalem, ale jutro wstawie tam swojego posta.
    Moze chlopaki tez beda mogli pomoc.

    Reasumujac, dziekuje Tym, ktorzy rzeczowo odpowiedzieli na zadane
    pytania :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Emil.

  • 18. Data: 2011-03-17 21:06:18
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-03-17 21:04, koziel pisze:

> [...]
    > ma mi pomoc podjac zaprzyjazniony mechanik po obejrzeniu auta. Swoja
    > droga na a4-klub.pl nie pytalem, ale jutro wstawie tam swojego posta.

    Ja jednak bym sprobowal najpierw ten patent. ZTCW oryginalny katalizator
    do B6 2.0 jest bardzo drogi a wszelkie zamienniki nic nie warte.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 19. Data: 2011-03-17 21:11:02
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Wlasnie patrzylem na allegro na ten "oszukiwacz". Oczywiscie wezme go
    pod uwage i juz raczej po weekendzie porozmnawiam z kolega, co on
    jeszcze by radzil z punktu widzenia swojej profesji. A cena nowego to
    -800 zl, wiec koszt niemaly. O zamiennikach nawet nie myslalem. Ktos
    mi dzisiaj powiedzial, bym szukal uzywki - ale w to takze nie chce sie
    bawic.

    Poki co mozliwe, ze wybiore rozwiazanie dorazne - aczkolwiek jesli
    zajdzie potrzeba, to i tak wymienie na nowy.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Emil.

  • 20. Data: 2011-03-17 21:55:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, koziel <k...@w...pl> wrote:

    > Tak, tak - Panie Krzysztofie .p to moze pochwal sie, czym Ty
    > jezdzisz :>

    Starszym i tańszym, nie raz już tutaj pisałem: volvem 850.

    > Jak napisal Ktos z Szanownych Grupowiczow: nie znasz mnie i akurat
    > Twoje stwierdzenie jest na wyrost.

    Nie, nie jest na wyrost. Sam napisałeś, że masz niesprawny samochód i
    nie masz kasy na jego naprawę - więc Cię teraz na jego utrzymanie nie
    stać. Zarobisz? Będzie Cię stać.

    Jeśli poczułeś się urażony - to przepraszam, nie było to moim zamierzeniem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski