  • 1. Data: 2011-01-08 21:21:41
    Temat: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy wiecie, gdzie można nabyć plastikowe atrapy baterii AA/AAA ze
    stykami, które można by wykorzystać do zasilania urządzenia z zasilacza?
    Urządzenie nie ma gniazdka i nie możliwe jest jego zamontowanie.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2011-01-08 21:34:06
    Temat: Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.01.2011 22:21, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Czy wiecie, gdzie można nabyć plastikowe atrapy baterii AA/AAA ze
    > stykami, które można by wykorzystać do zasilania urządzenia z zasilacza?
    > Urządzenie nie ma gniazdka i nie możliwe jest jego zamontowanie.
    Niestety nie wiem. Ale jak ostatnio potrzebowałem takiej funkcjonalności
    to użyłem ołówka i pinezek.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-01-08 23:45:20
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:igakha$8sh$1@usenet.news.interia.pl...
    > Czy wiecie, gdzie można nabyć plastikowe atrapy baterii AA/AAA ze stykami,
    > które można by wykorzystać do zasilania urządzenia z zasilacza?
    > Urządzenie nie ma gniazdka i nie możliwe jest jego zamontowanie.

    Możesz poszukać adapterów, tylko nie wiem czy dla rozmiaru AAA
    można takowe nabyć. Jeśli ciężko będzie to dostać można sobie pozwolić
    w tym urządzeniu na rozwiązania DIY, to najprościej będzie obciąć
    do wymiaru np. rurkę po flamastrze i dorobić z blaszki styki.

    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2011-01-08 23:48:37
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Niestety nie wiem. Ale jak ostatnio potrzebowałem takiej funkcjonalności
    > to użyłem ołówka i pinezek.

    Niestety nie mogę jutro na giełdę elektroniczną jechać, a wiem, że coś
    takiego było kiedyś.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 5. Data: 2011-01-09 00:32:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > w tym urządzeniu na rozwiązania DIY, to najprościej będzie obciąć
    > do wymiaru np. rurkę po flamastrze i dorobić z blaszki styki.

    To jest ostateczność.
    Mierzyłem nawet starą rurkę pcv i niemalże pasuje średnica.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2011-01-09 08:38:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > To jest ostateczność.
    > Mierzyłem nawet starą rurkę pcv i niemalże pasuje średnica.
    >
    > zyga
    jeśli masz wiecej niz 2 baterie, to przylutuj sie do pierwszej i
    ostatniej, i tylko te dwie zostaw.

    ToMasz

    PS a jak masz tylko 2, to zrób to co napisałem, ale na drugie bieguny
    bateri naklej taśme izolacyjną

  • 7. Data: 2011-01-09 14:25:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 Jan 2011 14:17:09 +0000, AlexY wrote:

    >Ja użyłem kleju silikonowego (tego do pistoletu na ciepło)

    On nie jest silikonowy. Ale do atrapy baterii nadaje sie :-)

    >i 2 pinezki, działa do dziś.

    J.

  • 8. Data: 2011-01-09 14:39:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > On nie jest silikonowy. Ale do atrapy baterii nadaje sie :-)

    Ale inne atrapy robi się z silikonu. Może dlatego koledze się
    tak skojarzyło.

    Jarek

    --
    Panie doktorze, bo mnie to się wszystko z gołą babą kojarzy.

  • 9. Data: 2011-01-09 16:25:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > jeśli masz wiecej niz 2 baterie, to przylutuj sie do pierwszej i
    > ostatniej, i tylko te dwie zostaw.
    >
    > PS a jak masz tylko 2, to zrób to co napisałem, ale na drugie bieguny
    > bateri naklej taśme izolacyjną

    Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest niedopuszczalne.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 10. Data: 2011-01-09 16:26:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ale inne atrapy robi się z silikonu. Może dlatego koledze się
    > tak skojarzyło.

    "Lubię to"
    ;-)

    zyga