  • Data: 2009-09-25 19:02:25
    Temat: Asus P5K Deluxe - problem z wyłączaniem komputera
    Od: "Klaudiusz" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wczoraj podczas uruchamiania komputera BIOS wrócił do swoich fabrycznych
    ustawień, łącznie z datą 2002.01.01. Poustawiałem więc wszystko jak należy,
    ale od tego momentu jest pewien problem: gdy zamykam system, komputer się
    wyłącza, chwila ciszy i później znowu zaczyna sie uruchamiać. Podejrzewam,
    że to jakieś ustawienie BIOSU-u, ale przepatrzyłem wszystkie ustawienia i
    żadne mi nie pasowało do takiego zachowania. Czy ktoś z Was miał może
    podobną sytuację i mógłby cokolwiek podpowiedzieć? Pojawiło się to równiutko
    po restarcie BIOS-u, więc z tym to skojarzyłem.

    Konfiguracja: Asus P5K Deluxe + C2D E6750 + 2GB RAM Kingstone 800MHz +
    GForce 8500GT.