  • 1. Data: 2010-04-20 19:55:10
    Temat: Astra 1,7 CDTI - brać czy sie bać :)
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Autko 2006r, kombi z dosyć pewnego źródła. Przebieg 134kkm. Warto coś
    takiego kupić czy raczej spodziewać sie problemów?

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 2. Data: 2010-04-20 20:21:40
    Temat: Re: Astra 1,7 CDTI - brać czy sie bać :)
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:55:10 +0200, Scyzoryk napisał(a):

    > Autko 2006r, kombi z dosyć pewnego źródła. Przebieg 134kkm. Warto coś
    > takiego kupić czy raczej spodziewać sie problemów?

    Tyle lat na grupie, a nadal wierzy w zabobony i mądrości grupowe z
    takimi tematami związane ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-04-20 20:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w

    > Tyle lat na grupie, a nadal wierzy w zabobony i mądrości grupowe
    > takimi tematami związane ;-)

    Ale odnosnie silnikow diesla w Astrze to grupa miala jakies zdanie,
    niezbyt pochlebne, tylko nie pamietam ktore roczniki ..

    J.

  • 4. Data: 2010-04-20 21:14:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-20 20:51, J.F. pisze:

    > Ale odnosnie silnikow diesla w Astrze to grupa miala jakies zdanie,
    > niezbyt pochlebne, tylko nie pamietam ktore roczniki ..
    >
    > J.

    Konstrukcje Isuzu OK, konstrukcje Opla - niekoniecznie, 2,0 DTI uwaga na
    VP44 lubi zdychać elektronika :)

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-04-20 21:57:12
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w

    > Ale odnosnie silnikow diesla w Astrze to grupa miala jakies zdanie,
    > niezbyt pochlebne, tylko nie pamietam ktore roczniki ..

    W tej astrze jest jest akurat silnik fiata a o ile pamietam grupa lubi
    fiatowskie diesle jtd :)

  • 6. Data: 2010-04-20 22:29:58
    Temat: Re: Astra 1,7 CDTI - bra? czy sie ba? :)
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-20 21:57, Przemek pisze:

    > W tej astrze jest jest akurat silnik fiata a o ile pamietam grupa lubi
    > fiatowskie diesle jtd :)

    Fiatowskie 1,7 to chyba raczej czasy Łuno a nie Astry, czyż 1,7 CDTi to
    nie konstrukcja Isuzu ??

    Pozdrawiam !!

  • 7. Data: 2010-04-20 22:41:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Przemek pisze:

    > W tej astrze jest jest akurat silnik fiata a o ile pamietam grupa lubi
    > fiatowskie diesle jtd :)

    1.7 to fiatowski jtd?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-04-20 22:45:44
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Czarek Daniluk wrote:

    > Fiatowskie 1,7 to chyba raczej czasy Łuno a nie Astry, czyż 1,7 CDTi
    > to nie konstrukcja Isuzu ??
    >
    > Pozdrawiam !!

    Uuups faktycznie pomylilo mi sie z 1.9

  • 9. Data: 2010-04-20 23:23:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Scyzoryk wrote:

    > Autko 2006r, kombi z dosyae pewnego OEród?a. Przebieg 134kkm. Warto co?
    > takiego kupiae czy raczej spodziewaae sie problemów?

    A jaki kolor?

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-20 23:25:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

    > 1.7 to fiatowski jtd?

    Tak, bez połowy jednego cylindra. Tzw. open hemi.

    --
    cokolwiek