  • 1. Data: 2010-04-20 16:38:49
    Temat: Pozdr. WAW - salonka Stasia Podróznika
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.pixhost.org/show/837/2314023_20100420.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-04-20 18:08:39
    Temat: Re: Pozdr. WAW - salonka Stasia Podróznika
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 16:38:49 +0200, jerzu napisał(a):

    > http://www.pixhost.org/show/837/2314023_20100420.jpg

    Nie ma jak zamienić biemdablju z prezydenckimi tablicami na lisingowóz
    dla kapeluszników...
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-04-20 18:59:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 18:08:39 +0200, Seba napisał(a):

    > Nie ma jak zamienić biemdablju z prezydenckimi tablicami na lisingowóz
    > dla kapeluszników...

    Kryzys. Ale przynajmniej nie musi kapelusza zdejmować jak wsiada ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-20 19:10:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 18:59:01 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Kryzys.

    Fakt. Nawet wulkany mają dość i popuszczają.

    >Ale przynajmniej nie musi kapelusza zdejmować jak wsiada ;)

    W sensie, że jak teraz wysiada u klienta to od razu kłania mu się w pas,
    uderzając w pokłony, machając od razu cylindrem do samej ziemi?
    Piękna sprawa, piękne czasy - coż te firmy teraz nie wymyślą (nawet
    potrafią wymienić flotę aut na dyliżansy), ażeby tylko odzyskac kasę
    należne fundusze...
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-04-20 22:25:05
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://www.pixhost.org/show/837/2314023_20100420.jpg

    tablica WCALE nieczytelna :))
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-04-20 22:29:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 22:25:05 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >tablica WCALE nieczytelna :))

    Czepiasz się ;))
    Złapałem pierwszy lepszy filtr z IrfranView ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-04-21 00:59:31
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:pk3ss5tdlj6552toga3peif9klivoc5gh9@4ax.com...
    > On Tue, 20 Apr 2010 22:25:05 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    >
    > Złapałem pierwszy lepszy filtr z IrfranView ;)

    Cut selection było zrobić ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-04-25 23:33:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-20 16:38, jerzu pisze:

    > http://www.pixhost.org/show/837/2314023_20100420.jpg

    To i odpowiem na grupie: A podziękował dobry człowieku ;)

    I proszę się nie nabijać, bo o ile kapelutek już kupiłem,
    lusterka zamierzam zdemontować (objaw skodziarza), tak za radami
    grupowiczów możliwe, że wstawię białe zasłonki w tylną część
    okien i namalować se napisa HADES ;) i wstawić jakąś atrapę trumny.

    Z 2 strony mimo olbrzymiej ilości wad śmiem twierdzić , że to
    toczydło ma i zalety - pierwsze auto, w którym nie mam problemu
    spakować się w trasę .. .zawsze nie było gdzie włożyć
    wszystkiego .. a teraz ;) ... rower, duża torba podróżna,
    laptop, w cholerę pierdół, papierów ... a przestrzeni ładunkowej
    zajmuję 1/3 ;)

    Siedzenia wygodniejsze po stokroć od
    thalii/clijo/meganki/laguny(sic!) ...

    Wad nie będę wymieniał, bo miejsca na pmsie ni starczy ;)

    6008