  • 1. Data: 2010-04-20 16:17:26
    Temat: Spawanie plastiku a naprawa taczki
    Od: jarek <j...@n...pl>

    Witam!
    Czy ktoś się orientuje czy firmy zajmujące się naprawą zdrzaków mogą
    naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
    Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

    Jarek

  • 2. Data: 2010-04-20 16:43:31
    Temat: Re: Spawanie plastiku a naprawa taczki
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje czy firmy zajmujące się naprawą zdrzaków mogą
    > naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
    > Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

    Chyba taniej i lepiej będzie przykręcić na pęknięty fragment kawałek blachy,
    ew. jeśli jest to "normalna" taczka, to aluminiowe kosztują ~90 PLN.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-04-21 08:32:58
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    jarek pisze:
> [...]
    > naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
    > Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

    Ostatnio naprawiałem zabawkę dla dziecka - samochód, za pomocą zestawu
    naprawczego z żywicy + utwardzacza oraz tkaniny, zestaw do zdobycia w
    sklepie samochodowym za ~20zł.
    Jak dasz po dwie warstwy z obu stron to będzie to mocniejsze niż
    oryginalny materiał.
    Ja trafiłem na zestaw który po wyschnięciu jest półprzeźroczysty, w
    praktyce jak ktoś nie wie że było coś klejone to nie zobaczy.

  • 4. Data: 2010-04-21 12:36:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
    > Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

    zrobić sie da, ale jesli nie dorobisz do tego płaskownika przynitowanego
    przed i za pęknięciem to pęknie znów. Mozesz ew. zrobić jak radzi kolega i
    przykleić mate żywiczną pod sklejonym pęknięciem.

    Samo zespawanie, sklejenie pęknięcia nie wystarczy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-04-21 23:26:12
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > przykleić mate żywiczną pod sklejonym  pęknięciem.
    >
    > Samo zespawanie, sklejenie pęknięcia nie wystarczy.

    PE nie da się skleić niczym co można kupić w sklepach. Kto Ciebie i twojego
    kolegę tak skrzywdził że się mścicie i radzicie kleić polietylen. Jedyna
    dostępna metoda naprawy to spawanie. Amen.