  • 1. Data: 2010-04-20 20:07:38
    Temat: Jakie opony do Avensisa kombi?
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Witam

    Przyszedl czas na zakup opon i oczywiscie przyszly tez dylematy, jakie
    wybrac?
    Chcialbym oczywiscie wybrac kompromis pomiedzy wytrzymaloscia i
    przyczepnoscia i cena.
    Na razie sklaniam sie nad Toyo albo Yokohama ale opinie sa rozne. A moze
    ktos podsunie jakis inny pomysl?

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 2. Data: 2010-04-20 20:52:31
    Temat: Re: Jakie opony do Avensisa kombi?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyczepnoscia i cena.
    > Na razie sklaniam sie nad Toyo albo Yokohama ale opinie sa rozne. A moze

    Uniroyal.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-04-20 21:05:41
    Od: marjan <k...@g...com>

    kml pisze:

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uniroyal.

    RainExpert.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 4. Data: 2010-04-20 21:25:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyczepnoscia i cena.
    > Na razie sklaniam sie nad Toyo albo Yokohama ale opinie sa rozne. A moze

    Ile uzytkownikow tyle opinii.

    Falken

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-04-20 22:17:36
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Bartek Kacprzak" wrote:
    > Przyszedl czas na zakup opon i oczywiscie przyszly tez dylematy, jakie wybrac?

    Yokohama, w zależności od stylu jazdy:
    PSJ - AVS Decibel lub C-Drive
    Normalna jazda - C-Drive lub S-Drive
    Ostra jazda - Advan Sport lub AVS Sport (AVS Sport troszkę głośne,
    ale świetne trakcyjnie, Advan świetne trakcyjnie, całkiem ciche,
    za to mało komfortowe)
    Jesteś hardkorem: Advan Sport lub Parada Spec-2 (Parada genialnie
    wygląda...)

    Alternatywa? Dlaczego nie np. Bridgestone:
    PSJ - Turanza ER300
    Normalna jazda - Turanza ER300 lub Potenza RE050A
    Ostra jazda - Potenza RE050A lub Potenza RE070
    Jesteś hardkorem: Potenza RE070

    I dla odmiany można też Toyo:
    PSJ - yyyy, Toyo do PSJ? :D
    Normalna jazda: lub Proxes T1-R
    Ostra jazda: Proxes T1-R lub R1R
    Jesteś hardkorem: R1R lub R888 (ta ostatnia nie nadaje się na deszcz)

    Proste. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2010-04-20 23:37:45
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 20 Kwi, 15:17, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > I dla odmiany mo na te Toyo:
    > PSJ - yyyy, Toyo do PSJ? :D

    Proxes CF-1? Choc do normalnej tez sie nadaja, a nawet ostrzej - tez
    pojedziesz.

    pozdr
    AA

  • 7. Data: 2010-04-20 23:40:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Na razie sklaniam sie nad Toyo albo Yokohama ale opinie sa rozne. A moze
    > ktos podsunie jakis inny pomysl?

    Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może to dobra okazja, żebyś
    przetestował takie rozwiązanie?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-04-21 00:56:02
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Adam Adamaszek" wrote
    > Proxes CF-1? Choc do normalnej tez sie nadaja, a nawet ostrzej - tez
    > pojedziesz.

    Moze i faktycznie, choc na CF-1 jest masa narzekan, a poza tym nikt znajomy
    na tym nie jezdzi, wiec ciezko mi te opinie potwierdzic/zaprzeczyc. :)

    Osobiscie jezdze na Yoko Advan Sport, wczesniej Yoko Parada Spec-2.
    W obu przypadkach pelne zadowolenie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-04-21 15:09:06
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może to dobra okazja, żebyś
    > przetestował takie rozwiązanie?

    Już mi się znudziło czytanie o wężu ogrodowym.

    Wymyślcie coś nowego.