  • 1. Data: 2010-04-20 15:26:33
    Temat: ASO citroena w Gliwicach
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Mam do kupienia Citroena na śląsku i chciałem go gdzieś sprawdzić w ASO.
    Najbliżej mam do Gliwic - ktoś ma jakieś doswiadczenie z tamtejszym serwisem
    ?
    Albo innym serwisem w okolicy Zabrza - trzeba sprawdzić czy auto nie bite i
    podpiąć do kompa oraz - najlepiej - sprawdzić historię w bazach sieci
    citroena.

    LM

  • 2. Data: 2010-04-20 16:09:19
    Temat: Re: ASO citroena w Gliwicach
    Od: AL <a...@s...tam>

    LM pisze:
> [...]
    > Albo innym serwisem w okolicy Zabrza - trzeba sprawdzić czy auto nie bite i
    > podpiąć do kompa oraz - najlepiej - sprawdzić historię w bazach sieci

    radze sie umowic wpierw na wizyte, bo inaczej mozesz sie zdziwic, ze Cie
    nie przyjmna

    zobacz jeszcze ASO w Chorzowie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-04-20 22:54:31
    Od: Michał <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 15:26, "LM" <l...@g...pl> wrote:
    > Mam do kupienia Citroena na śląsku i chciałem go gdzieś sprawdzić w ASO.
    > Najbliżej mam do Gliwic - ktoś ma jakieś doswiadczenie z tamtejszym serwisem

    Polecam - mam dobre doświadczenia, przynajmniej jeśli chodzi o
    dostawczaki.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2010-04-21 13:49:36
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > radze sie umowic wpierw na wizyte, bo inaczej mozesz sie zdziwic, ze Cie
> [...]

    Nie - no oczywiście, że jakby co to będę się wcześniej umawiał

    LM