  • 1. Data: 2011-10-23 16:04:35
    Temat: zasilanie z gniazda żarówki P21w
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Witam.
    Potrzebuję pobrać zasilanie z gniazda żarówki światła stop. Jest tam żarówka
    P21W.
    Jak to zrobić gdy nie mam dostępu do tylnej cześci gniazda.
    Czy są jakieś wtyczki które wpina sie zamiast żarówki ??

    P.S.
    Do przewodów też nie mam dostępu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-23 16:22:36
    Temat: Re: zasilanie z gniazda żarówki P21w
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-23 16:04, J.M.Oizo pisze:
> [...]
    > Jak to zrobić gdy nie mam dostępu do tylnej cześci gniazda.
    > Czy są jakieś wtyczki które wpina sie zamiast żarówki ??
    Nie ma, co nie znaczy że nie możesz zrobić sobie sam - rozbijasz
    żarówkę, usuwasz resztki szkła z cokołu, i lutujesz się ze swoimi
    kabelkami do dekielka oraz styku(ów) - nic prostszego. Potem tylko
    wypełnić jakimś "klejem na gorąco" czy coś, wsadzając w to kawałek np
    "patyczka po lodach" by mieć za co tą wtyczkę wsadzić i przekręcić, a
    potem wyjąć.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2011-10-23 16:36:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-23 16:04, J.M.Oizo pisze:
    > Witam.
    > Potrzebuję pobrać zasilanie z gniazda żarówki światła stop. Jest tam
    > żarówka P21W.

    Możesz kupić sygnalizator cofania - taką oprawkę z gniazdem na żarówkę i
    bzyczkiem i do niego się podlutować. Jeśli faktycznie w stopach masz
    jednowłóknową żarówkę P21W.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-10-23 16:49:19
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Możesz kupić sygnalizator cofania - taką oprawkę z gniazdem na żarówkę i
    bzyczkiem i do niego się podlutować. Jeśli faktycznie w stopach masz

    Przyznam się - nie chodzi o gniazdo w aucie tylko o gniazdo w silniku od
    bramy garażowej.
    Chce zrobic ze jak otwieram brame to zapala sie tez lampa nad bramą.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-10-23 16:51:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 16:49:19 +0200, J.M.Oizo napisał(a):

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    mógłbyś proszę choć trochę do tego się zastosować?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 6. Data: 2011-10-23 17:44:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bramy garażowej.
    > Chce zrobic ze jak otwieram brame to zapala sie tez lampa nad bramą.

    a musisz akurat do światełka?
    Nie lepiej od razy za stycznikiem 230V zamiast zarządzać 12V żarówke 230V?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2011-10-23 20:10:50
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > a musisz akurat do światełka?
    > Nie lepiej od razy za stycznikiem 230V zamiast zarządzać 12V żarówke 230V?

    Oizo nie chce otwierać obudowy i tracić gwarancji na napęd zamontowany
    przez fachowców.
    Right?