  • 11. Data: 2011-10-23 17:54:54
    Temat: Re: Aparat nie odbiera tylko jednego numeru
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Aparat "A" znajduję się niedaleko wschodniej granicy naszego kraju. Żeby
    > poeksperymentować z wymianą kart będę musiał poczekać do bliskiego
    > spotkania właścicieli aparatów czyli pewnie w Święto Zmarłych.. :-)
    >
    > Dziękuję za chęć pomocy i pozdrawiam !

    To jeszcze przy okazji ustaw "ręczne" logowanie do sieci. Nawet
    odebranie połączenia w białoruskim czy ukraińskim roamingu jest bardzo
    przykre, a o to blisko granicy nietrudno.

    A tak przy okazji - co skłania ludzi do mixa, formy, która łączy
    najdokuczliwsze wady pre-paida i roamingu...?

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2011-10-24 10:08:20
    Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl>

    > To jeszcze przy okazji ustaw "ręczne" logowanie do sieci. Nawet odebranie
    > połączenia w białoruskim czy ukraińskim roamingu jest bardzo przykre, a o
    > to blisko granicy nietrudno.

    Odczułem to "w rachunku" kiedy po raz pierwszy zjechałem na Mazury :-)

    > A tak przy okazji - co skłania ludzi do mixa, formy, która łączy
    > najdokuczliwsze wady pre-paida i roamingu...?

    Hmmm... obydwa aparaty należą do znajomych kobiet. Jak tylko będę miał
    okazję zapytam... :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-10-24 16:43:04
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Odczułem to "w rachunku" kiedy po raz pierwszy zjechałem na Mazury :-)

    Innym sposobem jest wyłączenie roamingu, ale nie wiem, czy w Plusie da się.

    Oczywiście miało być abonamentu.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2011-10-30 20:11:50
    Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl>

    Zgodnie z Waszymi radami w momencie spotkania obydwu aparatów "A" i "B"
    panie wymieniły się kartami. Próby połączenia w obydwu kierunkach zakończyły
    się powodzeniem - obydwa telefony dzwoniły !

    Następnie karty wróciły do "swoich" aparatów. Próba podłączenia w obydwu
    kierunkach ponownie zakończyła się powodzeniem - telefony dzwoniły !

    Czyli problem "początkowy" zniknął !!!

    Rozumiem, że problem nie był w operatorze a w aparatach.
    Tylko czy istnieje jakieś logiczne wytłumaczenie tego zjawiska ?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 15. Data: 2011-10-30 20:33:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Rozumiem, że problem nie był w operatorze a w aparatach.
    > Tylko czy istnieje jakieś logiczne wytłumaczenie tego zjawiska ?

    Co sie zakleszczylo w sofcie, wymiania kart przedmuchala sprawe.

  • 16. Data: 2012-02-10 20:02:54
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Co sie zakleszczylo w sofcie, wymiania kart przedmuchala sprawe.

    Kobiety bywają niesamowite w kwestii użycia urządzeń technicznych ;)
    --
    Grzexs